Een of andere vage Noor wordt het.Rechtsback zal wel Jonas Svensson worden neem ik aan? Gewerkt met Slot en einde contract.
Rechtsback zal wel Jonas Svensson worden neem ik aan? Gewerkt met Slot en einde contract.
Zullen wel Marokkaanse jongens zijn...Feyenoord moet kleur bekennen:
COC roept Feyenoord op aanslag op sportschool te veroordelen
Bij de sportschool van de Roze Kameraden werd brand gesticht. Ook werden muren beklad.nos.nl
Ik vind het nog steeds onzin om die wedstrijden uit te stellen, maar sinds ze dat voor Ajax hebben gedaan en nu ook weer voor AZ is het een logische beslissing.Feyenoord-Heracles wordt op 1 december gespeeld. Wedstrijd zou oorspronkelijk op 12 september gespeeld worden.
Nou vind ik niet. Je speelt op 14 sept in de middag uit in Haiffa.Ik vind het nog steeds onzin om die wedstrijden uit te stellen, maar sinds ze dat voor Ajax hebben gedaan en nu ook weer voor AZ is het een logische beslissing.
Zaterdag spelen, zondag rust, maandag naar Israël en dinsdag spelen. Kan toch prima? Uiteraard met de kanttekening dat ik natuurlijk wel vind dat het originele idee om de wedstrijd naar zaterdag te verplaatsen door had moeten gaan.Nou vind ik niet. Je speelt op 14 sept in de middag uit in Haiffa.
Ja klopt zeker, dat wilde Feyenoord ook maar het lukt de KNVB niet.Zaterdag spelen, zondag rust, maandag naar Israël en dinsdag spelen. Kan toch prima? Uiteraard met de kanttekening dat ik natuurlijk wel vind dat het originele idee om de wedstrijd naar zaterdag te verplaatsen door had moeten gaan.
Hovocubo-uit is altijd lastig