Het grote Feyenoord nieuwstopic

Max

Administrator
Forumleiding
Terecht. Voor beide partijen beter om afscheid van elkaar te nemen. Ook minder kans zo dat hij geblesseerd raakt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja, ik vind dit walgelijk. En zo mogelijk nóg erger dat er vanuit de officiële en on-officiële supportersgroepen en -websites helemaal geen afstand van genomen wordt. Het gros zwijgt het dood en zelfs een enkeling suggereert dat die groep het over zichzelf afgeroepen heeft. Een nieuw dieptepunt in de toch al lange lijst met supertrieste gebeurtenissen. Ik hou van Feyenoord, maar er bevindt zich een ontzettend stinkend gezwel in het Legioen. En dat gezwel lijkt helaas steeds groter te worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Moet je inderdaad afstand van nemen. Met name de zogenaamde supportersverenigingen zouden hier wat van moeten vinden.
 

ALenstra

Well-known member
Feyenoord-Heracles wordt op 1 december gespeeld. Wedstrijd zou oorspronkelijk op 12 september gespeeld worden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Feyenoord-Heracles wordt op 1 december gespeeld. Wedstrijd zou oorspronkelijk op 12 september gespeeld worden.
Ik vind het nog steeds onzin om die wedstrijden uit te stellen, maar sinds ze dat voor Ajax hebben gedaan en nu ook weer voor AZ is het een logische beslissing.
 

Hankie

Well-known member
Ik vind het nog steeds onzin om die wedstrijden uit te stellen, maar sinds ze dat voor Ajax hebben gedaan en nu ook weer voor AZ is het een logische beslissing.
Nou vind ik niet. Je speelt op 14 sept in de middag uit in Haiffa.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja als Feyenoord het verzoek indient, dan zou het vreemd zijn als de KNVB er geen gehoor aan zou geven. Of het logisch is dat Feyenoord dit verzoek indient? Anders missen we iig Sinisterra. Weet niet wanneer andere internationals weer terug zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou vind ik niet. Je speelt op 14 sept in de middag uit in Haiffa.
Zaterdag spelen, zondag rust, maandag naar Israël en dinsdag spelen. Kan toch prima? Uiteraard met de kanttekening dat ik natuurlijk wel vind dat het originele idee om de wedstrijd naar zaterdag te verplaatsen door had moeten gaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Geen idee wie er verantwoordelijk voor is, maar tot de winterstop spelen we nu twee wedstrijden thuis om half drie. De rest om 12.15 of 16.45 of om 21.00 op woensdag of zaterdag. Lekkere kuttijden.
 

Hankie

Well-known member
Zaterdag spelen, zondag rust, maandag naar Israël en dinsdag spelen. Kan toch prima? Uiteraard met de kanttekening dat ik natuurlijk wel vind dat het originele idee om de wedstrijd naar zaterdag te verplaatsen door had moeten gaan.
Ja klopt zeker, dat wilde Feyenoord ook maar het lukt de KNVB niet.
 
Bovenaan