Het grote Feyenoord nieuwstopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jan de Knecht de beste voorzitter die we nooit hebben gehad. De alwetende!
Die 'open brief' die vandaag op social media is verschenen, lachwekkend weer. Zag jou ook al reageren. Dat de supportersvereniging zich achter dergelijke woorden schaart en met geen woord rept over Koevermans, onderschrijven mijn eerdere woorden eens te meer. Ik moet ervan kotsen. Gelukkig is de tendens in de reacties van anderen onder die tweet ook in 'onze lijn'. Dat vind ik een prima ontwikkeling. Gelukkig zijn er steeds meer mensen die zich gaan uitspreken tegen dit gezwel binnen het legioen.
 

Hankie

Well-known member
Die 'open brief' die vandaag op social media is verschenen, lachwekkend weer. Zag jou ook al reageren. Dat de supportersvereniging zich achter dergelijke woorden schaart en met geen woord rept over Koevermans, onderschrijven mijn eerdere woorden eens te meer. Ik moet ervan kotsen. Gelukkig is de tendens in de reacties van anderen onder die tweet ook in 'onze lijn'. Dat vind ik een prima ontwikkeling. Gelukkig zijn er steeds meer mensen die zich gaan uitspreken tegen dit gezwel binnen het legioen.
Een walgelijke brief inderdaad. Maar de supportersvereniging zit ook met de ballen klem gezien de nieuwe voordrachten voor het bestuur. Bestaat uit Stadion op Zuid muppets, frontman van FRFC en nog wat mensen die bij de speurtocht waren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Een walgelijke brief inderdaad. Maar de supportersvereniging zit ook met de ballen klem gezien de nieuwe voordrachten voor het bestuur. Bestaat uit Stadion op Zuid muppets, frontman van FRFC en nog wat mensen die bij de speurtocht waren.
Die voordrachten heb ik gemist, maar dat zegt inderdaad alles. Ravenhorst lijkt me best een oké gast, maar hij lijkt op deze manier ook steeds meer alleen te komen staan.
 

Hankie

Well-known member
Die voordrachten heb ik gemist, maar dat zegt inderdaad alles. Ravenhorst lijkt me best een oké gast, maar hij lijkt op deze manier ook steeds meer alleen te komen staan.
Klopt en Eduard ook, maar die gaat er mee stoppen. En dan de brief ook laten ondertekenen door RJK dan lijd je echt aan zelfoverschatting.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Klopt en Eduard ook, maar die gaat er mee stoppen. En dan de brief ook laten ondertekenen door RJK dan lijd je echt aan zelfoverschatting.
SCF, FIIIR en RJK zijn zelfverklaarde hooligangroepen. Daar doen ze niet eens geheimzinnig over. Die ondertekenen dit. En dan heb je ook nog groepjes als Lunatic en FRFC1908, die openlijk de meest ranzige acties goedpraten en vinden dat de slachtoffers het over zichzelf hebben afgeroepen. Maar dat dit soort kansloze figuren het inmiddels zelf kunnen schoppen tot bestuurslid van de officiële supportersvereniging, zegt genoeg over hoe groot het probleem is. Volgens mij heb je in Oost-Europa ook clubs waar hooligans de dienst uit maken. Die kant gaan we gewoon op. En iedereen staat erbij en kijkt ernaar. Ik heb de oplossing niet, kan me er enkel individueel van distantiëren. Ten koste dus van mijn stadionbezoeken, maar soit.
 

Hankie

Well-known member
SCF, FIIIR en RJK zijn zelfverklaarde hooligangroepen. Daar doen ze niet eens geheimzinnig over. Die ondertekenen dit. En dan heb je ook nog groepjes als Lunatic en FRFC1908, die openlijk de meest ranzige acties goedpraten en vinden dat de slachtoffers het over zichzelf hebben afgeroepen. Maar dat dit soort kansloze figuren het inmiddels zelf kunnen schoppen tot bestuurslid van de officiële supportersvereniging, zegt genoeg over hoe groot het probleem is. Volgens mij heb je in Oost-Europa ook clubs waar hooligans de dienst uit maken. Die kant gaan we gewoon op. En iedereen staat erbij en kijkt ernaar. Ik heb de oplossing niet, kan me er enkel individueel van distantiëren. Ten koste dus van mijn stadionbezoeken, maar soit.
Ik hoop gewoon dat het nieuwe stadion doorgaat en dat ze dan zoals ze beloven allemaal opdonderen. Dan ga ik met mijn kids een seizoenskaart nemen.
 

Maasveld

Well-known member
Die 'open brief' die vandaag op social media is verschenen, lachwekkend weer. Zag jou ook al reageren. Dat de supportersvereniging zich achter dergelijke woorden schaart en met geen woord rept over Koevermans, onderschrijven mijn eerdere woorden eens te meer. Ik moet ervan kotsen. Gelukkig is de tendens in de reacties van anderen onder die tweet ook in 'onze lijn'. Dat vind ik een prima ontwikkeling. Gelukkig zijn er steeds meer mensen die zich gaan uitspreken tegen dit gezwel binnen het legioen.
"Wij doen dan ook een eerste knieval."

Ik kwam niet meer bij.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
"Wij doen dan ook een eerste knieval."

Ik kwam niet meer bij.
Joh, als je echt wilt lachen, maak even een rondje langs diverse twitterkanalen van de ondertekenaars. Ze staan allemaal te dansen en zien het als een geweldige prestatie dat ze met Koevermans weer een bestuurslid naar huis hebben geïntimideerd. Van Merwijk is al aangewezen als het volgende target.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik wil ook wel even lachen. Waar kan ik dit vinden? :)

@Max, Jamel, Hankie enz: lijkt me idd zeer klote om je mooie cluppie zo naar de klote te zien gaan door een groep hooligans

Joh, het is een proces. Komt allemaal niet uit de lucht vallen, natuurlijk. Het opzeggen van mijn seizoenkaart is alweer een paar jaar geleden en was toen al een gevolg van het mij niet meer op m'n gemak voelen tussen een aantal figuren van het legioen. Uiteindelijk zijn er een hoop zaken belangrijker dan voetbal. En het overgrote deel van mijn aandacht mbt Feyenoord gaat uit naar het sportieve, daar post ik natuurlijk ook het meest over. Maar op dagen zoals dit is het inderdaad wel klote. Gelukkig zijn er hier, in mijn eigen omgeving en ook op twitter genoeg medestanders, waarmee ik fijne gesprekken kan voeren.
 

JMD

Well-known member
De brief haalde zelfs het journaal van vanochtend... Wat zullen die supportersgroepen trots zijn...
 
Bovenaan