Ik zou het gesprek wel met hen aangaan. En in dat gesprek dan aangeven dat ze nooit meer welkom zijn in de Kuip.
Het zijn dus gewoon lafbekjes.Ze brengen nu weer in de wereld dat het niet om bedreigingen ging en deze zelfs buiten Feyenoord groepen komen. En dat Koevermans gewoon ontslagen is wegens niet functioneren en een half miljoen meekrijgt. Lekker straatje schoonvegen.
Als er gevraagd wordt ,door de gastheer notabene, geen bananen of fakkels mee te nemen en dan toch vrolijk wel doen dan heb je er niks van begrepen. Op dat moment kun je ze aan, maar nee de fluoriserende bodywarmer doet niks.Als je die reacties onder de tweets leest is er bij een aantal ook totaal geen besef dat dit de club alleen maar kwaad doet. En uiteraard is het verhaal dat investeerders hierdoor zijn afgeschrikt fake news.
Eens.Dit lijkt me een goede reactie,
Feyenoord gaat open brief van fans bespreken met één supportersvereniging
Feyenoord gaat de open brief die zestien supportersgroeperingen aan de raad van commissarissen (rvc) hebben gestuurd bespreken met de officiële supportersvereniging, FSV De Feijenoorder. Diverse groeperingen deden op de dag dat algemeen directeur Mark Koevermans zijn vertrek aankondigde de...www.nu.nl
Iets met een spijker en een kop.Column: Feyenoord wordt een professionele club, nu nog een beschavingsoffensief
In de metro staren we elkaar mistroostig aan boven de mondkapjes, de advocaat en ik. Telkens als we elkaar zien, gaat het even over onze grote liefde Feyenoord. Mark Koevermans is net opgestapt na bedreigingen van supporters. We zeggen het bijna in koor: “Wil je hier nog wel bij horen? Je...www.rijnmond.nl
Paul Verspeek wordt al dagelijks bedreigd door zijn linksgekleurde mening op twitter, dus die zal niet zo wakker liggen van wat gefrustreerde Feyenoordhoolies.Iets met een spijker en een kop.
Is de schrijver al ondergedoken?