Van Bronckhorst mag ook opkrassen, mag Wouters gelijk mee.
Ik ben een voorstander van Alex Pastoor.
Lijkt mij een prima voorstel.
Ik van Arie Haan.
Prima opvolger van Frank de Boer.
Dan zitten we in het verkeerde topic.
Altijd leuk als ik lees dat je totaal in paniek bent.Van Bronckhorst mag ook opkrassen, mag Wouters gelijk mee.
Ik heb toch maar weer mijn seizoenkaart verlengd. Hopelijk dat er wat mutaties gaan plaatsvinden in de technische staf, want ik heb weinig zin in weer hetzelfde kutspel volgend seizoen. Ik krijg zowat heimwee naar Mario Been.
Altijd leuk als ik lees dat je totaal in paniek bent.
Gewoon weer vak R of kom je ook naar X?
Weer een onderzoek naar Kramer. Kan die mafklapper niet gewoon een keer stoppen met die idiote acties van 'm?
Toch maar R. Wel aangegeven dat ik verwacht dat de rest komend seizoen vaker komt opdraven. Anders wordt het het jaar erop vak X. Met z'n vijven een seizoenkaart hebben, waar de overige vier (meer dan) de helft van de wedstrijden skipt schiet niet op.
Hij zal nu toch niet weer vrijgesproken worden. Feyenoord nog een keer in beroep, kan hij de bekerfinale misschien meedoen, maar dan is denk ik toch echt einde seizoen voor hem.
Waarom hoor ik niemand over Reijnen die zonder ook maar een seconde op de bal te letten aan Kramer gaat hangen alsof het een partijtje Grieks-Romeins worstelen is ipv voetbal? Als scheidsrechters dat eens wat consequenter bestraffen is kans ook wat kleiner dat spitsen het recht in eigen hand nemen.
Bij de keel grijpen mag nu eenmaal niet.Was er nou zoveel aan de hand? Dat Reijnen en Lindgren(?) nu als een stervende zwaan neervallen... Er gebeurde vrij weinig.
Je zou je natuurlijk ook kunnen afvragen waarom dit al de zoveelste keer is dat Kramer ter discussie staat terwijl bijvoorbeeld iemand als Luuk de Jong, die toch ongeveer hetzelfde postuur heeft en waarschijnlijk dus met hetzelfde te maken krijgt, wel zijn handen thuis kan houden.Waarom hoor ik niemand over Reijnen die zonder ook maar een seconde op de bal te letten aan Kramer gaat hangen alsof het een partijtje Grieks-Romeins worstelen is ipv voetbal? Als scheidsrechters dat eens wat consequenter bestraffen is kans ook wat kleiner dat spitsen het recht in eigen hand nemen.