Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Kampioen worden we toch nooit meer, dus een bekertje vier je tegenwoordig op de Coolsingel.
 

Abubakari

Well-known member
kuijt-necthuis170803.jpg

zwammy Kuijt.
 

JFK

Well-known member
De analyse van hoe een overwinning wordt gevierd door Feyenoord spelers en supporters wordt op dit forum uitvoeriger geanalyseerd dan de wedstrijd zelf.

En uiteraard wordt dan die analyse van een lid als d? waarheid verkondigd. "Zo is het en niet anders."
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Onrust in de Kuip: volgens FOX worden Van Geel en Gudde na dit seizoen ontslagen. De RVC ontkent, maar dat klinkt ook niet erg overtuigend. Meer alsof ze de rust willen bewaren voor de bekerfinale. Dat is dus niet gelukt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit seizoen is er met miljoenen gesmeten, is er geen jeugd echt doorgebroken, is het voetbal niet om aan te gluren en is er een gapend gat met Ajax en PSV. Niet heel gek dat Van Geel onder druk staat. Vorige transferzomer was het tenslotte ook al een rommeltje.
 

JMD

Well-known member
Zat er natuurlijk ook al aan te komen. Correct me if I'm wrong, maar eigenlijk zijn alle beslissingen van hen nadat Koeman vertrok niet echt sterk geweest.

Gudde is toch de algemeen directeur en Van Geel de technisch?
Als je ze beide ontslaat brengt dat wel een gat in je organisatie. Ben benieuwd hoe Feyenoord dat gaat opvangen in een transferzomer.
 

Jozsef

New member
Dit seizoen is er met miljoenen gesmeten, is er geen jeugd echt doorgebroken, is het voetbal niet om aan te gluren en is er een gapend gat met Ajax en PSV. Niet heel gek dat Van Geel onder druk staat. Vorige transferzomer was het tenslotte ook al een rommeltje.

Dit dus. Scouting blijft ook lachwekkend. De RVC heeft een punt wat mij betreft, mocht dit waar zijn uiteraard.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het zou helemaal niet zo verkeerd zijn om de directie te verversen. De heren zitten er al een aantal jaar en sportief gezien maakt de club de laatste jaren nauwelijks stappen.
 

JFK

Well-known member
De nieuwe directie mag dan gelijk, Kuyt, Elia en die twee rukkers van Vitesse wegsturen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De president commissaris ontkent het, maar dat zegt niet heel veel. Los daarvan kan Van Bronckhorst wat mij betreft ook niet aanblijven. Tuurlijk stelt Van Geel te laat en te matig zijn selectie samen, maar wat Feyenoord onder Van Bronckhorst laat zien is ronduit schandalig. Er zijn velen miljoenen binnengekomen en al die miljoenen zijn weggepist aan miskopen, die daarnaast de waarde van de eigen jeugdspelers hebben gedrukt.
 

JMD

Well-known member
Ik vind Twente nu niet echt een goed voorbeeld. En AZ had de van Gaal factor.

In 2010 was Twente gewoon nog normaal. Wel met een irritante voorzitter, maar de grote fraude is pas daarna begonnen, zo rond 2011 toen ze de titel niet haalden en CL misliepen.
 

JFK

Well-known member
De president commissaris ontkent het, maar dat zegt niet heel veel. Los daarvan kan Van Bronckhorst wat mij betreft ook niet aanblijven. Tuurlijk stelt Van Geel te laat en te matig zijn selectie samen, maar wat Feyenoord onder Van Bronckhorst laat zien is ronduit schandalig. Er zijn velen miljoenen binnengekomen en al die miljoenen zijn weggepist aan miskopen, die daarnaast de waarde van de eigen jeugdspelers hebben gedrukt.
Van Bronckhorst mag ook opkrassen, mag Wouters gelijk mee.

Ik ben een voorstander van Alex Pastoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan