Oh, de beker. Wordt die voortaan op de coolsingel gevierd ja?
Altijd al hoor.
Ik vraag me af wat er mis mee is.
De analyse van hoe een overwinning wordt gevierd door Feyenoord spelers en supporters wordt op dit forum uitvoeriger geanalyseerd dan de wedstrijd zelf.
Dit seizoen is er met miljoenen gesmeten, is er geen jeugd echt doorgebroken, is het voetbal niet om aan te gluren en is er een gapend gat met Ajax en PSV. Niet heel gek dat Van Geel onder druk staat. Vorige transferzomer was het tenslotte ook al een rommeltje.
Jan Joost lijkt erg zeker van zijn zaak: http://www.foxsports.nl/video/beker...eid-zal-nemen-van-martin-van-geel-eric-gudde/
Ik vind Twente nu niet echt een goed voorbeeld. En AZ had de van Gaal factor.
Ik vind Twente nu niet echt een goed voorbeeld. En AZ had de van Gaal factor.
Van Bronckhorst mag ook opkrassen, mag Wouters gelijk mee.De president commissaris ontkent het, maar dat zegt niet heel veel. Los daarvan kan Van Bronckhorst wat mij betreft ook niet aanblijven. Tuurlijk stelt Van Geel te laat en te matig zijn selectie samen, maar wat Feyenoord onder Van Bronckhorst laat zien is ronduit schandalig. Er zijn velen miljoenen binnengekomen en al die miljoenen zijn weggepist aan miskopen, die daarnaast de waarde van de eigen jeugdspelers hebben gedrukt.