Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord nieuwstopic

Kramer was bij ADO nog een normale jongen? Zal vast ergens in een jeugdopleiding mis zijn gegaan. In welke opleiding heeft hij het laatst gezeten?
 
G

Gast

Guest
Je zou je natuurlijk ook kunnen afvragen waarom dit al de zoveelste keer is dat Kramer ter discussie staat terwijl bijvoorbeeld iemand als Luuk de Jong, die toch ongeveer hetzelfde postuur heeft en waarschijnlijk dus met hetzelfde te maken krijgt, wel zijn handen thuis kan houden.

Eerlijk? Ik zie op de beelden zelden of nooit dat De Jong op dergelijk belachelijke wijze in een houdgreep wordt genomen bij corners en dergelijke, maar ik laat me graag door je verrassen. Misschien is De Jong wat handiger in het wraak nemen en laat hij het dat minder opvallen. Of misschien heeft De Jong meer zelfbeheersing, dat verschilt nu eenmaal van persoon tot persoon. Maar het feit dat je je dit soort gedrag van verdedigers maar moet laten welgevallen terwijl scheidsrechters categorisch weigeren op te treden en dan als een soort Gandhi door de wedstrijd moet begeven, vind ik persoonlijk de wereld op zijn kop en vrij bizar. Ipv de penalty die Kramer had moeten krijgen, gaat het nu alleen maar om zijn vergeldingsactie.

Een voor de duidelijkheid hij had hier rood voor kunnen en misschien wel moeten krijgen, maar feit blijft dat Reijnen wel de eerste overtreding maakt en wel in het strafschopgebied.
 

SanMark.

Well-known member
Ipv de penalty die Kramer had moeten krijgen, gaat het nu alleen maar om zijn vergeldingsactie.

.

Wat Kramer heel vaak doet in de 16 is de ander vastpakken en dan zorgen dat hij onderop valt op de grond. Zodat het net lijkt dat hij onderuit getrokken word door de tegenstander.
 
G

Gast

Guest
Toch heeft hij, zegt hij zelf, nog nooit een rode kaart gekregen. Ook in de statistieken van overtredingen begaan, staat hij als 48e.
 
G

Gast

Guest
Wat Kramer heel vaak doet in de 16 is de ander vastpakken en dan zorgen dat hij onderop valt op de grond. Zodat het net lijkt dat hij onderuit getrokken word door de tegenstander.

Kijk de beelden nog maar eens terug. Reijnen doet niets anders dan Kramer omarmen. Hij kijkt niet eens naar de bal. Kramer probeert zich los te rukken, hem weg te duwen en uiteindelijk pakt hij hem inderdaad vast zodat ze samen onderuit gaan. Ook bij het opstaan maar Reijnen nog een beweging richting Kramer. Natuurlijk moet hij zich niet laten provoceren, maar ik vind het wel merkwaardig dat nu opeens Kramer de grote boeman is en Reijnen (en Lindgren, die beiden alleen maar lopen te zuigen en matennaaien) totaal buiten beeld blijft.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zondag gaat het nieuwe uitshirt in de verkoop voor Legioenleden en Kameraadjes. Er is nog niet bekend gemaakt hoe dat shirt eruit gaat zien. Maar misschien is daar wel een goede reden voor. Het betrouwbare Football Leaks denkt namelijk wel te weten hoe het nieuwe shirt eruit gaat zien. En als zij gelijk hebben, dan spelen we volgend seizoen in het lelijkste uitshirt ooit. Dus laten we in vredesnaam hopen dat dit niet klopt...

Klik en huiver... http://www.offside.nl/mobile/409824/is-dit-het-nieuwe-uitshirt-van-feyenoord-.html
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan