Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Jong Feyenoord speelt helemaal geen competitieve wedstrijden komend seizoen. Ze doen ook niet mee aan de competitie die buiten de voetbalpiramide wordt opgezet. Vreemd beleid wat mij betreft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord nieuwstopic

Jong Feyenoord speelt helemaal geen competitieve wedstrijden komend seizoen. Ze doen ook niet mee aan de competitie die buiten de voetbalpiramide wordt opgezet. Vreemd beleid wat mij betreft.

Ik wil het geen beleid noemen als je constant van koers wijzigt. Eerst Excelsior opzeggen vanwege de toetreding tot de piramide. Vervolgens niet toetreden tot de piramide, maar tot de spek en bonen competitie. In dat kader vorige zomer semi profcontracten aangeboden en deze zomer weer. Tenslotte helemaal de stekker eruit trekken en schijnbaar samenwerking zoeken met Brabantse clubs. Gezien de transferopbrengsten van spelers van Varkenoord is een investering in de spelers van Varkenoord wel gerechtvaardigd.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik wil het geen beleid noemen als je constant van koers wijzigt. Eerst Excelsior opzeggen vanwege de toetreding tot de piramide. Vervolgens niet toetreden tot de piramide, maar tot de spek en bonen competitie. In dat kader vorige zomer semi profcontracten aangeboden en deze zomer weer. Tenslotte helemaal de stekker eruit trekken en schijnbaar samenwerking zoeken met Brabantse clubs. Gezien de transferopbrengsten van spelers van Varkenoord is een investering in de spelers van Varkenoord wel gerechtvaardigd.
Ga ervanuit dat er een gedachte achter zit en dat we bij Feyenoord het belang van de jeugd niet hoeven te benadrukken. Juist daarom kan ik het niet volgen. Maar het zal toch wel beleid zijn waar ze goed over nadenken? Ik zou compleet anders doen. Is Wim Jansen weg of zo dat ze de boel op de schop gooien?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Haha. Nu toch ineens ingeschreven met het tweede team vanwege de licentie eisen van de KNVB. Amateurs, echt. :eek:mg:
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
'Feyenoord speelt aanstaande zondag in het duel met Willem II (aftrap 14.30 uur) in het nieuwe uitshirt. Het tenue, waarin de Rotterdammers komend seizoen de uitwedstrijden zullen spelen, is lichtblauw met een donkerblauwe balk op de borst. '
 

Max

Administrator
Forumleiding
Haha. Nu toch ineens ingeschreven met het tweede team vanwege de licentie eisen van de KNVB. Amateurs, echt. :eek:mg:

Past prima bij Feyenoord. In veel een amateurclub. Behalve dat Feyenoord klanten heeft i.p.v. supporters en dertien in een dozijn spelers van buiten de club vette contracten krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan