Pascallovic
Well-known member
Dit ontwerp zal met een andere kleurindeling ook wel doorgaan voor het thuisshirt.Hopelijk ontwerpen ze dan ook zoiets als thuisshirt.
Dit ontwerp zal met een andere kleurindeling ook wel doorgaan voor het thuisshirt.Hopelijk ontwerpen ze dan ook zoiets als thuisshirt.
Jong Feyenoord speelt helemaal geen competitieve wedstrijden komend seizoen. Ze doen ook niet mee aan de competitie die buiten de voetbalpiramide wordt opgezet. Vreemd beleid wat mij betreft.
Ga ervanuit dat er een gedachte achter zit en dat we bij Feyenoord het belang van de jeugd niet hoeven te benadrukken. Juist daarom kan ik het niet volgen. Maar het zal toch wel beleid zijn waar ze goed over nadenken? Ik zou compleet anders doen. Is Wim Jansen weg of zo dat ze de boel op de schop gooien?Ik wil het geen beleid noemen als je constant van koers wijzigt. Eerst Excelsior opzeggen vanwege de toetreding tot de piramide. Vervolgens niet toetreden tot de piramide, maar tot de spek en bonen competitie. In dat kader vorige zomer semi profcontracten aangeboden en deze zomer weer. Tenslotte helemaal de stekker eruit trekken en schijnbaar samenwerking zoeken met Brabantse clubs. Gezien de transferopbrengsten van spelers van Varkenoord is een investering in de spelers van Varkenoord wel gerechtvaardigd.
Haha. Nu toch ineens ingeschreven met het tweede team vanwege de licentie eisen van de KNVB. Amateurs, echt. mg:
Waar is de veel geroemde Win Jansen als je hem nodig hebt?
Een wegloper is het.
Ah, hij is weer eens naar Ajax vertrokken?