http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterd...-vechtpartij-amateurwedstrijd-te-sussen.dhtml
Is er iets wat Reverend Dirk niet kan??
Hoe lang roepen we dat al? Echt te gek voor woorden, dat een handvol idioten het maar blijven verzieken voor de rest. Ik neem het vooral de laffe politiek kwalijk.
Ik neem het hun ouders kwalijk wegens een gebrek aan opvoeding.
Inderdaad, ik heb mijn kinderen goed opgevoed en die moeten daardoor niks van Feyenoord hebben.
Inderdaad, ik heb mijn kinderen goed opgevoed en die moeten daardoor niks van Feyenoord hebben.
''Maar papa... Waar moeten we nu voor kiezen? Cambuur heeft niks, Er gaat nu toch even iets boven Groningen en laten we over Ajax maar helemaal zwijgen''
Pa hangt stoeptegelgooiers en opblaaspophangers aan
Jij bent een diep gefrustreerde fonteinpissende oude steden slopende oude helden ijsballen in hun ogen gooiende maniak die meer tegen Ajax dan voor Feyenoord is, dus jij bent wel de laatste die iets over anderen moet zeggen h?.
Om precies te zijn heeft die goeie opvoeding er voor gezorgd dat ze ver van alles wat voetbal is blijven, het boeit ze helemaal niks.
Nee, ook niet. Het interesseert ze echt helemaal niks.
Het begint allemaal met het geven van het goede voorbeeld, dus niet met een groep doorgesnoven malloten het veld op gaan voor een veldbestorming bij Feyenoord-Fortuna Sittard.Vak 410 is dan uiteraard wel een goed voorbeeld, niet?
''Maar papa... Waar moeten we nu voor kiezen? Cambuur heeft niks, Er gaat nu toch even iets boven Groningen en laten we over Ajax maar helemaal zwijgen''
Papa ik ben voor PSV want die pakken prijzen....
Het begint allemaal met het geven van het goede voorbeeld, dus niet met een groep doorgesnoven malloten het veld op gaan voor een veldbestorming bij Feyenoord-Fortuna Sittard.
Ah, dus zo werkt dat bij jullie. Vandaar die lege Kuip in de vroege 90's.