Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Wolf

Well-known member
Jij bent een diep gefrustreerde fonteinpissende oude steden slopende oude helden ijsballen in hun ogen gooiende maniak die meer tegen Ajax dan voor Feyenoord is, dus jij bent wel de laatste die iets over anderen moet zeggen h?.

Om precies te zijn heeft die goeie opvoeding er voor gezorgd dat ze ver van alles wat voetbal is blijven, het boeit ze helemaal niks.:D

Als je het over clubs met rotzooi hebt dan kom je bij ADO, Ajax, Cambuur en Feyenoord uit.

Overigens heb ik een hekel aan die kleine groep neanderthalers of ze nu Ajax of Feyenoord aanhangen.
 
Als je het over clubs met rotzooi hebt dan kom je bij ADO, Ajax, Cambuur en Feyenoord uit.

Overigens heb ik een hekel aan die kleine groep neanderthalers of ze nu Ajax of Feyenoord aanhangen.

Volgens mij hebben de voorbeeldfans uit Eindhoven zich recentelijk ook niet van hun beste kant laten zien ... Kortom, de rotzooi zit vrijwel overal. Met je tweede opmerking ben ik het geheel eens
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van Bronckhorst zorgt voor aanblijven El Ahmadi en voert recente contractbesprekingen met Vilhena. Van Geel schijnbaar buitenspel gezet. Zeer opvallende situatie.
 

Fabian

Active member
Weer een hoop gekut bij Feyenoord.

Vilhena heeft nu de laagste salaris van het basiselftal. Hij wil hetzelfde verdienen als de bestbetaalde spelers van het elftal. Dat wordt door Feyenoord weggezet als geldwolverij.

Van Geel brengt nu een persbericht naar buiten dat hij transfervrij vertrekt zonder dat Vilhena daarvan op de hoogte is. En het is een vrij koud persbericht met verwijten. Als je er niet uitkomt met elkaar, kan het toch ook anders iijkt mij. De communicatie is weer echt topclubwaardig.

Iedereen zit te zeiken over Gudde. Maar als ik echt iemand heel erg zat ben bij Feyenoord dan is het wel Van Geel.
 

Pascallovic

Well-known member
Nou ja ze zijn ook al minimaal anderhalf jaar aan het praten over contractverlenging. Als Vilhena had willen blijven waren ze er echt wel uitgekomen. Ik heb niet bijgehouden hoe vaak de gesprekken zijn stopgezet omdat ze er niet uitkwamen. Wees blij dat je van hem af bent, hij is niet onvervangbaar of zo.
 

Fabian

Active member
Nou ja ze zijn ook al minimaal anderhalf jaar aan het praten over contractverlenging. Als Vilhena had willen blijven waren ze er echt wel uitgekomen. Ik heb niet bijgehouden hoe vaak de gesprekken zijn stopgezet omdat ze er niet uitkwamen. Wees blij dat je van hem af bent, hij is niet onvervangbaar of zo.

Dit is kort door de bocht.

Vilhena was onder Rutten geen basisspeler. Toen was er geen reden voor hem om te verlengen. Lijkt me logisch. Nu wilde hij blijven en stelt dat hij hetzelfde wil verdienen als bijvoorbeeld El Ahmadi. Tja... Je kunt hem ook dat contract geven en dan voor enkele miljoenen uiteindelijk doorverkopen.
Daarnaast heeft hij jaren onder niveau verdiend bij Feyenoord. Dat er dan wat extra tegenover staat, lijkt me niet heel raar. Soms moet je ook gewoon investeren om als club iets terug te kunnen verdienen. Maar laten we allemaal van die derderangs spelers binnenhalen tegen meer salaris. Volstrekt logisch dat Van der Heijden meer verdient.

En het kan prima dat ze er niet uitkomen, maar hoe belachelijk slecht dit gecommuniceerd wordt... lachwekkend. Dit is echt ijskoud hoe het gemeld wordt.

Maar nu doen we het met Tapia. Ook leuk. Dat wordt glorieus volgend seizoen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou ja ze zijn ook al minimaal anderhalf jaar aan het praten over contractverlenging. Als Vilhena had willen blijven waren ze er echt wel uitgekomen. Ik heb niet bijgehouden hoe vaak de gesprekken zijn stopgezet omdat ze er niet uitkwamen. Wees blij dat je van hem af bent, hij is niet onvervangbaar of zo.

Ik ben helemaal niet blij dat we van hem af zijn. Vilhena is ??n van onze beste spelers, dus verdient hij het ook om ??n van onze best betaalde spelers te zijn.

Achahbar schijnt ??n dezer dagen bij Zwolle te tekenen. En in een eerder stadium heeft Schuurman al aangegeven verder te willen kijken. Lekker dan, wat blijft er dan over van het beleid 'we kijken eerst naar Varkenoord'? Wat overblijft zijn overbetaalde prutsers als Kramer en Vejinovic. Schiet lekker op zo.
 

Pascallovic

Well-known member
Dit is kort door de bocht.

Vilhena was onder Rutten geen basisspeler. Toen was er geen reden voor hem om te verlengen. Lijkt me logisch. Nu wilde hij blijven en stelt dat hij hetzelfde wil verdienen als bijvoorbeeld El Ahmadi. Tja... Je kunt hem ook dat contract geven en dan voor enkele miljoenen uiteindelijk doorverkopen.
Daarnaast heeft hij jaren onder niveau verdiend bij Feyenoord. Dat er dan wat extra tegenover staat, lijkt me niet heel raar. Soms moet je ook gewoon investeren om als club iets terug te kunnen verdienen. Maar laten we allemaal van die derderangs spelers binnenhalen tegen meer salaris. Volstrekt logisch dat Van der Heijden meer verdient.

En het kan prima dat ze er niet uitkomen, maar hoe belachelijk slecht dit gecommuniceerd wordt... lachwekkend. Dit is echt ijskoud hoe het gemeld wordt.

Maar nu doen we het met Tapia. Ook leuk. Dat wordt glorieus volgend seizoen.
Dat hij onder Rutten niet wilde blijven snap ik zeker en dat hij daar niet bijtekende had hij gelijk in. Ik vind hem voor Feyenoord niet zo belangrijk als El Ahmadi en zonder Vilhena ging het voor de winterstop ook prima. Hem een hoog contract aanbieden en hopen dat je hem voor miljoenen verkoopt is een gok en schijnbaar vinden ze die gok te riskant. Daar zullen ze hun redenen voor hebben. Ik weet niet hoeveel hij onder heeft verdiend, daarvoor zit ik er niet zo goed qua salarissen bij Feyenoord. Dat van der Heijden meer verdient komt natuurlijk ook omdat ze niet uit het nieuwe contract komen, anders had ie al anderhalf jaar geleden meer verdient dan van der Heijden.

Ik kan mij voorstellen dat na zoveel gesprekken de relatie aardig bekoeld is. Dat zal aan twee kanten liggen.

Tapia of Vilhena zal denk ik niet veel van elkaar verschillen, al snap ik wel dat je als supporter liever een speler uit eigen jeugd ziet dan een Tapia.
 

Miramar

Well-known member
Vilhena is een type die, zodra ie heeft bijgetekend, helemaal niets meer laat zien en het allemaal wel goed vindt en op bank beland. Ben blij dat hij weggaat die draver want ergerde me meer aan hem dan om zijn kwaliteiten.
 
Laatst bewerkt:

Jozsef

New member
Achteraf is die bekerwinst funest geweest, zeker voor komend seizoen. Iedereen is wel erg tevreden over deze selectie, terwijl het toch wel erg vaak niet om aan te gluren was. Ik beproef bij mezelf een beetje berusting, straks weer een volle Kuip die voor het zoveelste kansloze jaar op rij enthousiast reageert op weer een helicopter vol twijfelachtige aankopen terwijl Varkenoord totaal genegeerd wordt.
Ik ben er wel een beetje klaar mee. Haal nou maximaal 1 of 2 ?chte versterkingen voor in de as en vul de rest aan met jeugd. Oh ja, en neem afscheid van de huidige halve selectie. Om te beginnen van ergernisspelers Bilal, Elia, Kramer, vd Heijden en Nelom. Botteghin en Vejinovic moeten snel beter gaan spelen, Achahbar gun ik een transfer, en Kuijt twijfel ik nog over. Doorselecteren nu naar kwaliteit, maar ik vrees dat ze ook in het Maasgebouw wel erg tevreden zijn met hoe het momenteel gaat.
 

gevegt

Well-known member
Vilhena is het type die, zodra ie heeft bijgetekend, helemaal niets meer laat zien en het allemaal wel goed vindt en op bank beland. Ben blij dat hij weggaat die draver want ergerde me meer aan hem dan om zijn kwaliteiten.

Je persoonlijke aversie is sterker dan het zien van zijn kwaliteiten en zijn volwassener spel van afgelopen jaar.
Je ziet dus geen progressie bij hem?
 

Miramar

Well-known member
Je persoonlijke aversie is sterker dan het zien van zijn kwaliteiten en zijn volwassener spel van afgelopen jaar.
Je ziet dus geen progressie bij hem?
In die 7 nederlagen op rij trok ie Feyenoord niet uit het moeras. Toen de club weer beter begon te spelen deed ie leuk mee. Op het middenveld die kansloze ballen in de voeten van de tegenstander. Ik heb er speciaal op gelet. Feyenoord haperde door zijn falende passjes. Ik moet het zien de komende jaren met die jongen.
 

inhethoekje

Active member
Was vandaag in Rotterdam,effe die trap beklimmen, kwam Elia in Karel Doorman tegen,die jongen loopt alsof hij moet poepen of hij heeft net rechtop leren lopen.

Als ik zou typen wat ik echt dacht en zei tegen mijn vriendin dan krijg ik Sylvana Simons op mijn dak en daar gruwel ik van.

Wist overigens niet dat de Lijnbaan zo verrot is,mijn zwager vertikte het om daar doorheen te lopen,en dat is een geboren en getogen Rotterdammer.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan