Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miramar

Well-known member
Met de Kerst staan ze gelijk met de koploper en zijn ze weer goed in kopen van spelers. Of zit er nog iets in de Landelijke jeugd? Werden die niet laatste in de play off?

Things ain't always bad.
 

Pascallovic

Well-known member
El Ahmadi gaat je nooit aan een titel helpen. Elia heeft een betrekkelijk kut seizoen achter de rug en heeft echt niet meer rendement als een Bo?tius. Verder heb ik liever Viergever dan Nelom of Van der Heijden, liever Zivkovic dan Elia of Bilal en liever Sinkgraven dan Toornstra.
Ik heb veel liever een Toornstra dan Sinkgraven. Die laatste heeft in anderhalf jaar echt niks laten zien. Een Toornstra heeft nog weleens zijn momenten dat hij nuttig is.
 

Jozsef

New member
Met de Kerst staan ze gelijk met de koploper en zijn ze weer goed in kopen van spelers. Of zit er nog iets in de Landelijke jeugd? Werden die niet laatste in de play off?

Things ain't always bad.

Blader anders even terug. Vanaf het begin wonnen we inderdaad vaak, maar was er al vanaf dag 1 kritiek op het vertoonde spel. Dat is hier dit seizoen, op een enkele uitzondering na, nooit veranderd.
Velen, waaronder jij dus, zijn tevreden met dit seizoen. Ik dus niet. Ik wil meer. Er kan ook meer. maar niet met middelmaat. Paar sterkhouders aangevuld met jeugd dus. Dat is ook leuker om naar te kijken.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord nieuwstopic

Vanaf de pot tegen VVV die Fabian, Jamel en ik bezochten hebben wij grote zorgen geuit over het spel. Dat daarna de punten uitbleven was volkomen logisch. Gelukkig dat we alsnog voorbij Willem II in de beker kwamen, want anders was het helemaal een inktzwart seizoen. Het erge nog is dat er heel veel onwijs blij zijn met dit seizoen en het allemaal fantastisch moet zijn.
 

Miramar

Well-known member
Ik ben helemaal niet tevreden. Niet voor niets Fox opgezegd in februari. Als Ajax al makkelijk haar wedstrijden wint met slecht spel dan ligt het aan de mentaliteit van sommige spelers van Feyenoord en onze trainer. Uit deze groep is meer te halen.


Things ain't always bad.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Tuurlijk is er meer uit de selectie te halen. Voor goed voetbal hoef je niet de beste selectie van Nederland te hebben. Voor slecht voetbal kennelijk ook niet de slechtste selectie van Nederland.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dag Anass... Dag prachtig mens.

Ci_TGG1WkAAQ-yY.jpg


Ci_TGShWYAA_zJR.jpg


:sad:
 

Jozsef

New member
Dat bedoelde ik dus. Stond ALTIJD klaar waar anderen nog wel eens doorliepen. Een echte clubjongen ook. Feyenoord was te hoog gegrepen, maar middenmoot/subtop kan hij zeker aan.
 

Fabian

Active member
Vanaf de pot tegen VVV die Fabian, Jamel en ik bezochten hebben wij grote zorgen geuit over het spel. Dat daarna de punten uitbleven was volkomen logisch. Gelukkig dat we alsnog voorbij Willem II in de beker kwamen, want anders was het helemaal een inktzwart seizoen. Het erge nog is dat er heel veel onwijs blij zijn met dit seizoen en het allemaal fantastisch moet zijn.

Na VVV was ik kritisch. Waardeloze wedstrijd. Bij de wedstrijd tegen Olympiakos ben ik in de rust met Jozsef en inhethoekje vertrokken. Ik heb vanaf het begin geuit dat ik de ingezette koers waardeloos vond. De eerste helft van het seizoen werd die mening tegen me gebruikt, maar helaas... ik had dolgraag ongelijk gekregen.

Het spel is niet best. Het niveau van de gehaalde spelers is niet best. Als je spelers haalt op het niveau Kramer leg je je bij voorbaat al neer bij een rol op het tweede plan.

En een reeks van zeven verliespartijen op een rij is onvergeeflijk. Dat kan gewoon niet. Dan faal je als elftal, als trainer en als club. Van Bronckhorst heeft mij niet aangetoond een goede trainer te zijn. Aan het handje van Advocaat lukte het wel. Maar hij moet nu weer op eigen benen staan. Ik ben daar bang voor. Maar ja, jongen van de club. Dan heb je een streepje voor.

Heel het Legioen jankt richting Gudde. Ik ben vooral klaar met Van Geel en Van Bronckhorst. Als ik zie wat er nu alweer allemaal gebeurt en hoe amateuristisch dat is...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben er ook echt helemaal klaar mee. Prima als we de komende jaren nog te weinig kapitaalkrachtig zijn om het gat naar PSV en Ajax te dichten. Maar dan wil ik wel een elftal derde zien worden waarmee ik me als supporter kan identificeren. Ik wil geen elftal met Vejinovic, Van der Heijden, Elia, Kramer en Toornstra. Ik wil een elftal met Schuurman, Verdonk, Boetius, Achahbar en Vilhena. Niemand die mij kan wijsmaken dat we veel minder gepresteerd hadden als deze spelers hadden gespeeld, in plaats van onze miljoenenaankopen.
 

Miramar

Well-known member
Laatste titel was in de guldentijd. Wat willen jullie eigenlijk? Sportief drie straatlengte achter PSV en minstens vier straatlengtes financieel achter Ajax. Dit zijn clubs die naar voren kijken ipv mijmeren over vervlogen tijden en helden die iedere maandagochtend de club afkraken in een ochtendblad.

Things ain't always bad.
 

Jozsef

New member
Onder Koeman haalden we wel die paar sterkhouders, noodgedwongen aangevuld met jeugd. Hoe groot was de afstand toen ook alweer naar Ajax en PSV toe?
 

JFK

Well-known member
Dan moeten we weer een trainer hebben zoals Koeman die het aandurft om jeugd in te passen.
 

Fabian

Active member
Laatste titel was in de guldentijd. Wat willen jullie eigenlijk? Sportief drie straatlengte achter PSV en minstens vier straatlengtes financieel achter Ajax. Dit zijn clubs die naar voren kijken ipv mijmeren over vervlogen tijden en helden die iedere maandagochtend de club afkraken in een ochtendblad.

Things ain't always bad.

Ik wil een verstandig beleid. Toen we geen geld te makken hadden, was er creativiteit. Nu wordt er niet eens gescout, maar halen we modale voetballers weg bij andere clubs uit de Eredivisie.

Ik wil dat Varkenoord weer belangrijk wordt. Dat dat niet wordt weggezet als leuke bijkomstigheid voor ons toekomstige tweede elftal.

Ik wil dat er weer een plan komt voor jeugdspelers. Zodat een groot talent als Chong niet de keuze maakt om te vertrekken, omdat hem geen perspectief wordt geboden.

Ik wil dat jeugdspelers die zich bewijzen sneller op de ladder der salarissen klimt dan nu het geval is. Het is van de zotte dat Van der Heijden of Vejinovic twee keer zoveel verdienen als Vilhena.

Ik wil dat er ge?nvesteerd wordt in spelers die een marktwaarde met zich meedragen, waar Feyenoord dus geld aan kan verdienen.

Ik wil dat Feyenoord minder geld investeert in spelers die geen marktwaarde vertegenwoordigen en niets toevoegen aan het spel van Feyenoord.

Ik wil een elftal de mentaal op orde is en niet instort bij de eerste tegenslag en dan zeven keer op rij op zijn kloten krijgt.

Ik wil een trainer die op eigen benen kan staan en tactisch een wedstrijd naar zijn hand kan zetten.

Ik wil een TD met een netwerk dat verder reikt dan de gemiddelde huis-tuin-en-keuken-voetballer die wij ook helaas wekelijks via Fox over het veld zien hobbelen.

Ik wil een elftal waar ik mij mee kan identificeren in plaats van een elftal vol met beperkingen.

Ik wil graag eens in De Kuip staan zonder hartkloppingen in zweet in mijn bilnaad, omdat we het doel weer eens niet weten te vinden.

Ik wil een elftal dat direct naar voren speelt en niet dat vervelende getik opzij en terug.

Ik wil zoveel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan