Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jozsef

New member
Er leeft veel frustratie op Spangen, vergeet dat niet. Het doet ook inderdaad altijd een beetje treurig aan als ze zingen dat ze de beste club zijn van Rotterdam. Ze waren w?l de eerste club van Rotterdam op de Coolsingel, dat dan weer wel.
 
G

Gast

Guest
Misschien raar om hem hier te noemen, helemaal gezien het sentiment dat Feyenoord helemaal geen spelers meer van buiten moet halen laat staan uit de Jupiler League , maar ik kijk sinds dit seizoen ook regelmatig Jupiler League en dat maar om 1 reden, Tarik Tissoudali van Telstar. Wat een heerlijke voetballer is dat zeg. Volgens mij toch pas 23 jaar en een zeer elegante voetballer, met veel techniek en balgevoel en zee?n van tijd over in de Jupiler League om zijn ding te doen. Die jongen is twee-drie klassen te goed voor de Jupiler League en zou wat mij betreft de stap naar de Eredivisie makkelijk moeten kunnen maken. Of dat ook betekent dat hij bij Feyenoord zou passen, weet ik niet, maar ik ben nou eenmaal gek op voetballers als hij.

Toegegeven, ik had dit ook in het Telstar-forum kunnen melden, maar de kans dat er dan ?berhaupt een reactie komt is naar boven afgerond nihil.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Misschien raar om hem hier te noemen, helemaal gezien het sentiment dat Feyenoord helemaal geen spelers meer van buiten moet halen laat staan uit de Jupiler League , maar ik kijk sinds dit seizoen ook regelmatig Jupiler League en dat maar om 1 reden, Sa?d Tissoudali van Telstar. Wat een heerlijke voetballer is dat zeg. Volgens mij toch pas 23 jaar en een zeer elegante voetballer, met veel techniek en balgevoel en zee?n van tijd over in de Jupiler League om zijn ding te doen. Die jongen is twee-drie klassen te goed voor de Jupiler League en zou wat mij betreft de stap naar de Eredivisie makkelijk moeten kunnen maken. Of dat ook betekent dat hij bij Feyenoord zou passen, weet ik niet, maar ik ben nou eenmaal gek op voetballers als hij.

Toegegeven, ik had dit ook in het Telstar-forum kunnen melden, maar de kans dat er dan ?berhaupt een reactie komt is naar boven afgerond nihil.

Dan heb je het toch niet helemaal gevolgd. Als de keuze is tussen het kopen van middelmatige spelers als Kramer, Toornstra, Van der Heijden, enz en het kiezen voor eigen jeugd, dan kies ik voor het laatste. Voor goede voetballers van buitenaf is echter altijd plaats. Zo ben ik bijvoorbeeld erg te spreken over de komst van Vermeer en Gustafson. En zie ik ook nog wel potentie in Bilal en Tapia.

Tissoudali is absoluut een goede optie. Inderdaad een prima speler. En bovendien speelt hij op een positie die niet bijzonder goed bezet is bij ons. Zeker als Elia van de zomer weggaat, hebben we met Bilal nog maar ??n echte buitenspeler in de selectie. Fernandes en Robertha komen er wel aan, maar dan nog ben je matig bezet. Dus ja hoor, laat Tissoudali maar komen.
 

Pascallovic

Well-known member
Laat hem zich nu maar eerst bij een middenmoter bewijzen, de stap van Telstar naar Feyenoord is te groot.
Probleem is dat als je hem dan nu niet haalt en het toch een speler is die makkelijk mee kan, je vervolgens een godsvermogen betaald als je hem uit de middenmoot haalt, terwijl je hem nu al op de radar hebt. We hebben het gezien met Mertens en Chadli hoe het kan gaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Probleem is dat als je hem dan nu niet haalt en het toch een speler is die makkelijk mee kan, je vervolgens een godsvermogen betaald als je hem uit de middenmoot haalt, terwijl je hem nu al op de radar hebt. We hebben het gezien met Mertens en Chadli hoe het kan gaan.

Precies. Plus dat het absoluut ook geen garantie is dat hij bij Feyenoord zou slagen als hij eerst twee seizoenen bij een middenmoter speelt. Feyenoord had net zo goed Vejinovic bij Heracles vandaan kunnen halen. Of Kramer van Volendam. Of Toornstra van ADO. Of Van der Heijden van Willem II. Het heeft juist mijn voorkeur om spelers als Tissoudali vroeg op te halen. Betaal je een paar ton, zijn de verwachtingen veel lager en is het dus ook niet zo'n enorm probleem als hij het niveau toch niet aan kan. Beter dat dan twee jaar wachten, miljoenen moeten betalen en er dan achter komen dat 'ie niet goed genoeg is. Bijvoorbeeld omdat de druk bij Feyenoord te hoog blijkt.
 

Maasveld

Well-known member
Ja goed, dat Feyenoord die spelers heeft gehaald kan ik ook vrij weinig aan doen. Ik had op voorhand ook bij geen van die spelers het idee dat ze Feyenoord echt beter zouden maken.

Kopen en dan nog een jaar verhuren is natuurlijk ook nog een optie.
 
G

Gast

Guest
Probleem is dat als je hem dan nu niet haalt en het toch een speler is die makkelijk mee kan, je vervolgens een godsvermogen betaald als je hem uit de middenmoot haalt, terwijl je hem nu al op de radar hebt. We hebben het gezien met Mertens en Chadli hoe het kan gaan.

Dit dus precies.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wij halen hem eerst wel even. Mogen jullie hem dan over 2 jaar voor 7 miljoen overnemen.
 

Jozsef

New member
15.000 bezoekers toen.

Onzin.

media_xl_729528.jpg
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens mij had mijn vaste reisgenote destijds keurig een vrije dag genomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan