Misschien raar om hem hier te noemen, helemaal gezien het sentiment dat Feyenoord helemaal geen spelers meer van buiten moet halen laat staan uit de Jupiler League , maar ik kijk sinds dit seizoen ook regelmatig Jupiler League en dat maar om 1 reden, Sa?d Tissoudali van Telstar. Wat een heerlijke voetballer is dat zeg. Volgens mij toch pas 23 jaar en een zeer elegante voetballer, met veel techniek en balgevoel en zee?n van tijd over in de Jupiler League om zijn ding te doen. Die jongen is twee-drie klassen te goed voor de Jupiler League en zou wat mij betreft de stap naar de Eredivisie makkelijk moeten kunnen maken. Of dat ook betekent dat hij bij Feyenoord zou passen, weet ik niet, maar ik ben nou eenmaal gek op voetballers als hij.
Toegegeven, ik had dit ook in het Telstar-forum kunnen melden, maar de kans dat er dan ?berhaupt een reactie komt is naar boven afgerond nihil.
Probleem is dat als je hem dan nu niet haalt en het toch een speler is die makkelijk mee kan, je vervolgens een godsvermogen betaald als je hem uit de middenmoot haalt, terwijl je hem nu al op de radar hebt. We hebben het gezien met Mertens en Chadli hoe het kan gaan.Laat hem zich nu maar eerst bij een middenmoter bewijzen, de stap van Telstar naar Feyenoord is te groot.
Probleem is dat als je hem dan nu niet haalt en het toch een speler is die makkelijk mee kan, je vervolgens een godsvermogen betaald als je hem uit de middenmoot haalt, terwijl je hem nu al op de radar hebt. We hebben het gezien met Mertens en Chadli hoe het kan gaan.
Probleem is dat als je hem dan nu niet haalt en het toch een speler is die makkelijk mee kan, je vervolgens een godsvermogen betaald als je hem uit de middenmoot haalt, terwijl je hem nu al op de radar hebt. We hebben het gezien met Mertens en Chadli hoe het kan gaan.
Huldiging bij winst is om 1130 op de Coolsingel, lekker vroeg.
Was in 2008 ook zo. Ook op een maandag.
15.000 bezoekers toen.
Onzin.
Hmm, wordt zo wel erg makkelijk.*Wacht op grappen over werkloosheid*