Het FC Groningen Nieuwstopic

bqandy

Well-known member
Luc Castaignos traint mee met FC Groningen. Dat meldt Art Langeler, hoofd opleidingen op zijn linkedin. In eerste instantie met het O-21 team.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Loopt Art Langeler tegenwoordig bij Groningen rond?

De naam van Fledderus zingt rond bij PSV. Ik ben benieuwd of PSV bereid is om een record afkoopsom op tafel te leggen voor een TD.
 

ALenstra

Well-known member
Paulos Abraham komt voor de winterstop niet meer in actie voor FC Groningen. De club heeft hem vervroegd op vakantie gestuurd vanwege bedreigingen tegen hem en zijn vriendin.
 

Pascallovic

Well-known member
Wormuth inmiddels ontslagen bij FC Groningen. Niet heel gek natuurlijk. Vorig seizoen met Heracles eruit gevlogen en nu na 14 wedstrijden met FC Groningen op een 15e plaats. Selectie is natuurlijk vlees nog vis, maar er zitten genoeg zwakke broeders in de Eredivisie dat je hoger mag staan.
 

Jef400

Well-known member
Wormuth inmiddels ontslagen bij FC Groningen. Niet heel gek natuurlijk. Vorig seizoen met Heracles eruit gevlogen en nu na 14 wedstrijden met FC Groningen op een 15e plaats. Selectie is natuurlijk vlees nog vis, maar er zitten genoeg zwakke broeders in de Eredivisie dat je hoger mag staan.
En wanneer gaat Fledderus zelf weg? Die heeft ook verantwoordelijkheid in het verhaal. Beetje simpel alles op Wormuth af te schuiven.
 

Batigoal

Well-known member
Dat zat er natuurlijk aan te komen. Jammer voor Wormuth, zeker zo kort na zijn dramatische einde bij Heracles. Staat er dan toch niet zo lekker op bij clubs denk ik zo.
Wormuth inmiddels ontslagen bij FC Groningen. Niet heel gek natuurlijk. Vorig seizoen met Heracles eruit gevlogen en nu na 14 wedstrijden met FC Groningen op een 15e plaats. Selectie is natuurlijk vlees nog vis, maar er zitten genoeg zwakke broeders in de Eredivisie dat je hoger mag staan.
Voor mijn gevoel vooral een heel brede selectie vol met middelmaat, met een paar die er puur voetballend bovenuit steken (Ngongé, Suslov, Irandust, Pepi, Kasanwirjo is wel een aardige verdediger). Maar vooral veel voetballers die het verschil niet gaan maken.
 

Pascallovic

Well-known member
Voor mijn gevoel vooral een heel brede selectie vol met middelmaat, met een paar die er puur voetballend bovenuit steken (Ngongé, Suslov, Irandust, Pepi, Kasanwirjo is wel een aardige verdediger). Maar vooral veel voetballers die het verschil niet gaan maken.
Klopt hoor, maar dan kijk ik ook wat er boven staat op de ranglijst. Excelsior, Vitesse, Go Ahead en NEC verschillen daar echt niet zo veel in. Die hebben eerder nog minder spelers die er voetballend bovenuit steken. Of kijk naar Sparta. Van Vito van Crooij en Jari Verschueren verwacht je gezien hun verleden ook niet zo maar dat die op deze manier het verschil maken.
 

erka

Well-known member
En wanneer gaat Fledderus zelf weg? Die heeft ook verantwoordelijkheid in het verhaal. Beetje simpel alles op Wormuth af te schuiven.

Precies dit. Van Fledderus is bekend dat het een achterbakse zak is met 0 scoutingnetwerk. Dan krijg je dit soort ellende en flutselecties.
 

Abubakari

Well-known member
Wormuth is niet gedegradeerd met Heracles, ze hebben hem er vlak voor de degradatie uitgezet.

Maar dit ontslag zat er al heel lang aan te komen. Wormuth- Groningen werkte al bijna vanaf het begin niet.

Wel jammer, ik vind Wormuth altijd wel een sympathieke vent. Maar bij Groningen lag ie vanaf het begin in de knoop met van alles en iedereen.
 
Bovenaan