Hove wordt als directe versterking gezien. Schijnt makkelijk te scoren en ook als aanspeelpunt een waarde. Is/was ook international in zijn leeftijdsklassen. Maar ik snap je cynisme.Echt geweldig. Die Sher heeft al twee jaar geen wedstrijd gespeeld. En die Hove speelt bij een Noorse kelderploeg. En allebei weer jonkies. Echt.....
Hove heeft wel prima cijfers te overleggen. Net 22 en al drie seizoenen lang bij 10 of meer goals direct betrokken.Echt geweldig. Die Sher heeft al twee jaar geen wedstrijd gespeeld. En die Hove speelt bij een Noorse kelderploeg. En allebei weer jonkies. Echt.....
Type 😎 dus.Hove wordt als directe versterking gezien. Schijnt makkelijk te scoren en ook als aanspeelpunt een waarde. Is/was ook international in zijn leeftijdsklassen. Maar ik snap je cynisme.
Alle rotte appels worden gedumpt. Goed zo.
Nóg een Scandinaviër voor Groningen! De Finse aanvaller Oliver Antman (21) moet de volgende reddende engel zijn.
Hoho, het oude NAC hé. Maar idd, had zo kennen zijn.En in de RvC zit nog iemand die zorgfraude heeft gepleegd en gewoon blijft zitten.
We lijken NAC wel.
Die gaat afbouwen bij Heracles denk ik.Te Wierik ontbonden. Ach ja, die bracht ook al niks meer.
Te Wierik ontbonden. Ach ja, die bracht ook al niks meer.