Het FC Groningen Nieuwstopic

erka

Well-known member
Wormuth is niet gedegradeerd met Heracles, ze hebben hem er vlak voor de degradatie uitgezet.

Maar dit ontslag zat er al heel lang aan te komen. Wormuth- Groningen werkte al bijna vanaf het begin niet.

Wel jammer, ik vind Wormuth altijd wel een sympathieke vent. Maar bij Groningen lag ie vanaf het begin in de knoop met van alles en iedereen.

Groningen is denk ik ook een moeilijke club om te werken. Je moet het wel een beetje aanvoelen. Dat is al moeilijk als je een coach bent met een FC Groningen verleden. Zie Huistra, zie Buijs. Laat staan als je een beetje een zweverige buitenstaander bent.

Maar goed, volgens mij kun je Van Gaal, Klopp of Ten Hag voor deze groep zetten, maar als je met 2-3 van Fortuna verliest, als spelersgroep vervolgens feest gaat vieren en twee spelers (Ngonge en Musampa) 's ochtends dronken op de training komen, dan zit er echt iets anders mis.

Martin Drent deed dat toch slimmer. 's avonds een Drent, 's ochtends een Drent.
 

Abubakari

Well-known member
Ja, ongelooflijk, in deze situatie dronken op de club verschijnen en weggestuurd worden. Gênant. Het interesseert die gasten geen ene reet, zo lang het geld maar overgemaakt wordt vinden ze het wel best allemaal.
 

Abubakari

Well-known member
Danny Buijs is weer beschikbaar?
Die kon het ook niet zo goed vonden met Lothar Fledderus. Eén van de redenen dat ie vertrok als ik mij niet vergis.
Dick Lukkien schijnt wel populair te zijn.
Maar wat erka zegt, met dit materiaal en de instelling van dronken clowns als Ngonge kun je Klopp, Mourinho, van Gaal of Guardiola er neer zetten, tis niks en ‘t wordt niks.
 

erka

Well-known member
Die kon het ook niet zo goed vonden met Lothar Fledderus. Eén van de redenen dat ie vertrok als ik mij niet vergis.
Dick Lukkien schijnt wel populair te zijn.
Maar wat erka zegt, met dit materiaal en de instelling van dronken clowns als Ngonge kun je Klopp, Mourinho, van Gaal of Guardiola er neer zetten, tis niks en ‘t wordt niks.

Lukkien gaat het nooit worden, die is ook niet voor niets weggegaan.

Ik denk dat ze uitkomen bij Schreuder van PEC Zwolle of Oosting van RKC.

Maar ik heb liever dat ze de selectie eens schoonmaken. Al die jonge onruststokers eruit en enkele spelers met kwaliteit terug. Weg met Ngonge, Abraham, Kasanwirjo, Musampa, Van Gelderen. Suslov is geld waard, die verkopen. En dan een leiderstype centraal achterin, een betere linksback en een stofzuiger op het middenveld. En dan met 2 spitsen spelen, Kruger en Pepi.
 

Pascallovic

Well-known member
Inmiddels hebben ze al bij Bosz, Dick Schreuder, Lukkien en Oosting geinformeerd of ze trainer bij Groningen willen worden, maar nog geen succes gehad. De volgende trainer wordt dus minimaal 5e keuze.
 

Jef400

Well-known member
Bosz zag ik laatst nog in de businessruimte bij Heracles. De Groninger die mee was grapte al over hem. Nooit geweten dat het serieus geprobeerd is.
 

bqandy

Well-known member
FC Groningen zou het voor de rest van het seizoen misschien intern kunnen oplossen. Art Langeler is bv hoofd opleidingen bovenbouw.
 

Maasveld

Well-known member
  • Leuk
Waarderingen: Max

Jef400

Well-known member
Dan heb je wel een slot op de deur ja.

Maar even serieus. Hoe erg is de situatie bij Groningen nu dat iedereen nee zegt? Dat eindigt toch nog in degradatie op deze manier?
 
Bovenaan