Jan Hoekstra, wat moet ik daarvan denken? Enkel ervaring in de beloften maar wel in Oranje jeugdelftallen gespeeld.
Hrustic waarschijnlijk naar Eintracht Frankfurt. Toch wel een aderlating voor Groningen geloof ik.
Gaan er al geruchten wie de nieuwe spits moet worden?
Kom op, hij krijgt de ballen op maat van Robben ipv Asbjørn Grøndahl Pedersen of hoe die krabbers ook mogen heten. Het zal mij niets verbazen als 'ie er 3 maakt.De nieuwe spits is een Noorse jongen die 2x heeft gescoord in 16 wedstrijden in de Noorse competitie en in Groningen goed moet zijn voor 15 goals per seizoen.
Sja.
Genot!Maar wel een hattrick tegen Gibraltar onder 21!
Kom op, hij krijgt de ballen op maat van Robben ipv Asbjørn Grøndahl Pedersen of hoe die krabbers ook mogen heten. Het zal mij niets verbazen als 'ie er 3 maakt.
Dat worden dus 3 goals tegen PSV zondag...De nieuwe spits is een Noorse jongen die 2x heeft gescoord in 16 wedstrijden in de Noorse competitie en in Groningen goed moet zijn voor 15 goals per seizoen.
Sja.
Wel eentje met een (kort) verleden bij AC Milan. Die hebben er eerder dus wel een talent in gezien!
Maar goed, de boodschap is dus ook hier net als bij veel clubs dit jaar dat het allemaal nog jonger en daarmee waarschijnlijk nog wisselvalliger wordt.
Hrustic naar Eintracht Frankfurt, voor een miljoentje.
Dat geeft wel genoeg aan he. Een BL club die maar een miljoen overheeft voor deze mateloos overschatte (vooral door zichzelf) speler. Doei!
Suslov is net 18 geworden, dat verklaard de wisselvalligheid denk ik wel. Ik heb hem regelmatig bij de jeugdteams zien spelen en daar was ie vaak 1 van de uitblinkers. Maar dat was Romano Postema ook. Zeer jonge spelers nog, dus je zult er geduld mee moeten hebben, zeker als ze mee moeten doen in een niet bepaald denderende ploeg.