Het FC Groningen Nieuwstopic

erka

Well-known member
Buijs over rentree Robben:

"Je kon een aantal keer zien dat hij geniale kwaliteiten heeft en een paar keer dat hij moest wennen aan zijn medespelers of andersom. Dat komt wellicht door het niveauverschil. Sommigen herkennen niet meteen wanneer ze hem gelijk in kunnen spelen en wachten dan te lang. Dat zijn dingetjes die moeten groeien."

Dat is de spijker op zijn kop. Bij clubs als Bayern wordt elke kans om in te spelen of diep te gaan direct benut. Bij Groningen (en de meeste clubs in de Eredivisie) niet. Dat wordt denk ik nog een hele uitdaging, dat niveauverschil binnen de selectie van Groningen tussen Robben en de rest.
 

Batigoal

Well-known member
Die jongen schijnt tegenwoordig wat meer arbeidsethos te hebben, dus als ze hem kunnen huren zou dat geen verkeerde zet zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Hrustic waarschijnlijk naar Eintracht Frankfurt. Toch wel een aderlating voor Groningen geloof ik.

Gaan er al geruchten wie de nieuwe spits moet worden?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hrustic waarschijnlijk naar Eintracht Frankfurt. Toch wel een aderlating voor Groningen geloof ik.

Gaan er al geruchten wie de nieuwe spits moet worden?

En of ze hem wel kunnen betalen? Oh nee dat was pure bullshit toen het Veerman betrof
 

erka

Well-known member
De nieuwe spits is een Noorse jongen die 2x heeft gescoord in 16 wedstrijden in de Noorse competitie en in Groningen goed moet zijn voor 15 goals per seizoen.

Sja.
 

Makanaky

Well-known member
De nieuwe spits is een Noorse jongen die 2x heeft gescoord in 16 wedstrijden in de Noorse competitie en in Groningen goed moet zijn voor 15 goals per seizoen.

Sja.
Kom op, hij krijgt de ballen op maat van Robben ipv Asbjørn Grøndahl Pedersen of hoe die krabbers ook mogen heten. Het zal mij niets verbazen als 'ie er 3 maakt.
 

erka

Well-known member
Kom op, hij krijgt de ballen op maat van Robben ipv Asbjørn Grøndahl Pedersen of hoe die krabbers ook mogen heten. Het zal mij niets verbazen als 'ie er 3 maakt.

Komt uit standaard supergemakkelijk 4-4-2 systeem. Moet hier in een 4-2-3-1 in het kwadraat wortel vier systeem van Buijs spelen. Dat blijven 2 goals hoor.
 

Batigoal

Well-known member
Wel eentje met een (kort) verleden bij AC Milan. Die hebben er eerder dus wel een talent in gezien!

Maar goed, de boodschap is dus ook hier net als bij veel clubs dit jaar dat het allemaal nog jonger en daarmee waarschijnlijk nog wisselvalliger wordt.
 

erka

Well-known member
Wel eentje met een (kort) verleden bij AC Milan. Die hebben er eerder dus wel een talent in gezien!

Maar goed, de boodschap is dus ook hier net als bij veel clubs dit jaar dat het allemaal nog jonger en daarmee waarschijnlijk nog wisselvalliger wordt.

Ja, klopt. Trend wordt voortgezet.
 

erka

Well-known member
Hrustic naar Eintracht Frankfurt, voor een miljoentje.

Dat geeft wel genoeg aan he. Een BL club die maar een miljoen overheeft voor deze mateloos overschatte (vooral door zichzelf) speler. Doei!
 

Batigoal

Well-known member
Hrustic naar Eintracht Frankfurt, voor een miljoentje.

Dat geeft wel genoeg aan he. Een BL club die maar een miljoen overheeft voor deze mateloos overschatte (vooral door zichzelf) speler. Doei!

Ik vond het op zich wel een goede speler. Niet goed genoeg voor de Bundesliga, maar ja Frankfurt had ook al Ache van Sparta gehaald dus wie weet hopen ze dat die jongens zich nog wat ontwikkelen.

Hoe goed schat jij Suslov in @erka? Ik lees overal lovende verhalen over hem, maar de flitsen die ik tot nu toe van hem zag waren erg wisselvallig.
 

Abubakari

Well-known member
Suslov is net 18 geworden, dat verklaard de wisselvalligheid denk ik wel. Ik heb hem regelmatig bij de jeugdteams zien spelen en daar was ie vaak 1 van de uitblinkers. Maar dat was Romano Postema ook. Zeer jonge spelers nog, dus je zult er geduld mee moeten hebben, zeker als ze mee moeten doen in een niet bepaald denderende ploeg.
 

erka

Well-known member
Suslov is net 18 geworden, dat verklaard de wisselvalligheid denk ik wel. Ik heb hem regelmatig bij de jeugdteams zien spelen en daar was ie vaak 1 van de uitblinkers. Maar dat was Romano Postema ook. Zeer jonge spelers nog, dus je zult er geduld mee moeten hebben, zeker als ze mee moeten doen in een niet bepaald denderende ploeg.

+1 zo denk ik er ook over. Bij de jeugd erg goed maar dat zegt nog niet zoveel.
 

Atreides

Well-known member
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar Osnabruck huurt Reis.

Gezien de eerdere muterij van Matusiwa was het verkopen van Matusiwa en het terughuren van Reis m.i. een logische optie geweest. Had Groningen zonder kwaliteits verlies het extra geld kunnen benutten om de rest van het elftal te versterken (de huidige selectie lijkt me voor Groningen begrippen zwak).

@erka, wat is jou mening in bovenstaande?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan