Het FC Groningen Nieuwstopic

ALenstra

Well-known member
Suarez, die op een hele vervelende wijze vertrokken is? Of hebben de fans hem dat al vergeven?
 

Atreides

Well-known member
Matavz en Robben zou wel een stunt zijn. Na al die succesvolle verkopen kan ik me ook wel voorstellen dat er weer iets van lucht ontstaat.

Sowieso is het verstandig om voorin wat kwaliteit te zoeken. Want hoe goed Buijs defensief ook is, dat offensieve gedeelte is zwaar zwaar onvoldoende bij hem.

Ja, maar dat was een bezuinigingsmaatregel.

Tja, zo werkt het nu eenmaal in het ec
 

erka

Well-known member
Precies, na jaren van waardeloos aanvalsspel en niemand die een goal kan maken heeft men blijkbaar nu toch ingezien dat kwaliteit nodig is en dat je het niet redt met de Pohlen van deze wereld.
 

De Groene Scout

Well-known member
Robben stelt zijn rentree op het trainingsveld nog even uit.
Morgen start de groep, maar Robben geeft aan nog even wat extra tijd nodig te hebben om bij de groep aan te sluiten.

Ik zie af en toe wel wat filmpjes van hem voorbij komen; die is volgens mij elke dag wel uren individueel aan het trainen. Snap dan niet zo goed waarom dit dan niet met de groep zou kunnen.
 
Doordat Robben er de eerste training niet bij is zendt Fox deze nu toch maar niet live uit. Wat een waanzin om een 1e training live uit te willen zenden.
 

erka

Well-known member
Ik verwacht nog steeds niet dat hij veel gaat spelen. Hopelijk voelen niet te veel mensen zich bekocht straks die om Robben een SC hebben aangeschaft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, daar heb ik weinig compassie mee. Maar Robben nog een keer of vijf kunnen zien spelen zou natuurlijk al fantastisch zijn. Dan heb je je seizoenkaart er toch wel weer uit. Van Persie was ook zo’n attractie. Als hij maar even een invalbeurtje van een kwartiertje had, dan was het Kuipbezoek weer geslaagd.
 

Atreides

Well-known member
Ik verwacht nog steeds niet dat hij veel gaat spelen. Hopelijk voelen niet te veel mensen zich bekocht straks die om Robben een SC hebben aangeschaft.

Als Groningen slim is gebruiken ze hem veel als invaller. Met de Buys tactieken zal de stand vaak gelijk of één goal voor of tegen zijn. Met dan 30 minuten 'Arjen time' bij iets vermoeide verdedigers zul je vaak iets over de streep kunnen trekken.
 
Bovenaan