Gaat hij zo'n groot salaris krijgen dan ?Zouden de 11 onlangs ontslagen personeelsleden ook zo blij zijn dat Robben terugkeert?
Zouden de 11 onlangs ontslagen personeelsleden ook zo blij zijn dat Robben terugkeert?
Prachtig, één van de grootste voetballers die Nederland ooit heeft voortgebracht keert terug bij de bescheiden middenmoter waar hij ooit begon en hier wordt er vooral geprutteld.
Dit is toch gewoon geweldig voor FC Groningen en de Eredivisie? Of ie dan nog fit is en niet na een half uur weer door de hoeven zakt zien we dan wel weer.
Al speelt Robben in totaal anderhalve wedstrijd, dan nog is het geweldig. Kijk wat voor impact het had toen Van Persie zijn rentree maakte bij Feyenoord. Robben is qua status vergelijkbaar, maar gaat dat dan doen voor Groningen. Ik kijk er enorm naar uit.
Al speelt Robben in totaal anderhalve wedstrijd, dan nog is het geweldig. Kijk wat voor impact het had toen Van Persie zijn rentree maakte bij Feyenoord. Robben is qua status vergelijkbaar, maar gaat dat dan doen voor Groningen. Ik kijk er enorm naar uit.
Precies
Robben is een geweldige sportman en een juweel voor het Nederlande voetbal. Bij welke club hij ook speelt; in mijn ogen verdient hij niets dan respect.
Van Persie was hetzelfde verhaal. Ik vond het vorig jaar dan ook prachtig dat die zo'n applaus kreeg bij ons.