Het FC Groningen Nieuwstopic

Makanaky

Well-known member
Jammer dat hij niet voor Emmen heeft gekozen, is ook best in de buurt. Of vormt de nogal linke Hunebed-highway een obstakel?
 

erka

Well-known member
Zouden de 11 onlangs ontslagen personeelsleden ook zo blij zijn dat Robben terugkeert?
 

de waan

Well-known member
Prachtig, één van de grootste voetballers die Nederland ooit heeft voortgebracht keert terug bij de bescheiden middenmoter waar hij ooit begon en hier wordt er vooral geprutteld.

Dit is toch gewoon geweldig voor FC Groningen en de Eredivisie? Of ie dan nog fit is en niet na een half uur weer door de hoeven zakt zien we dan wel weer.
 

Abubakari

Well-known member
Klopt, is ook zeker mooi en een prachtige stimulans voor FC Groningen, merk je hier in stad ook wel, er is vooral enthousiasme.
Maar ik begrijp de scepsis ook wel, jaar stilstand op je 36ste is niet niks, maar ik hoop op een mooie come back a la Cruijff, jammer dat Haarlem niet meer bestaat.
 

Batigoal

Well-known member
Prachtig, één van de grootste voetballers die Nederland ooit heeft voortgebracht keert terug bij de bescheiden middenmoter waar hij ooit begon en hier wordt er vooral geprutteld.

Dit is toch gewoon geweldig voor FC Groningen en de Eredivisie? Of ie dan nog fit is en niet na een half uur weer door de hoeven zakt zien we dan wel weer.

Helemaal mee eens. Het is weer typisch Nederlands om daar gelijk negatief over te doen (niet alleen hier, maar kijk ook eens wat een gezuur op VI.nl).
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Al speelt Robben in totaal anderhalve wedstrijd, dan nog is het geweldig. Kijk wat voor impact het had toen Van Persie zijn rentree maakte bij Feyenoord. Robben is qua status vergelijkbaar, maar gaat dat dan doen voor Groningen. Ik kijk er enorm naar uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Abubakari

Well-known member
Het nieuws dat Arjen Robben vanaf komend seizoen weer voor de FC gaat spelen heeft direct gezorgd voor een stormloop op de seizoenskaarten. Het was zelfs zo druk dat de servers het niet aankonden.

 

Max

Administrator
Forumleiding
Al speelt Robben in totaal anderhalve wedstrijd, dan nog is het geweldig. Kijk wat voor impact het had toen Van Persie zijn rentree maakte bij Feyenoord. Robben is qua status vergelijkbaar, maar gaat dat dan doen voor Groningen. Ik kijk er enorm naar uit.

Klopt. Alleen maar leuk als de beste voetballers van Nederland ook hun kunsten in de eigen competitie laten zien.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Al speelt Robben in totaal anderhalve wedstrijd, dan nog is het geweldig. Kijk wat voor impact het had toen Van Persie zijn rentree maakte bij Feyenoord. Robben is qua status vergelijkbaar, maar gaat dat dan doen voor Groningen. Ik kijk er enorm naar uit.

Precies

Robben is een geweldige sportman en een juweel voor het Nederlande voetbal. Bij welke club hij ook speelt; in mijn ogen verdient hij niets dan respect.

Van Persie was hetzelfde verhaal. Ik vond het vorig jaar dan ook prachtig dat die zo'n applaus kreeg bij ons.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Precies

Robben is een geweldige sportman en een juweel voor het Nederlande voetbal. Bij welke club hij ook speelt; in mijn ogen verdient hij niets dan respect.

Van Persie was hetzelfde verhaal. Ik vond het vorig jaar dan ook prachtig dat die zo'n applaus kreeg bij ons.

Ik ook. En ik gun Robben zo'n zelfde ereronde over de Nederlandse velden. Wat dat betreft jammer dat Sneijder niet naar Utrecht is gegaan. Die drie hebben diverse sportzomers van ons kleur gegeven.
 
Bovenaan