Het FC Groningen Nieuwstopic

erka

Well-known member
Zinkend schip. Eigen schuld van Nijland & Jans. Mooi laten zinken en weer opnieuw beginnen.

Overigens moet die Drost snel opzouten zeg. De vlag kan uit. Die heeft echt 0,00000000000 gepresteerd.
 

Abubakari

Well-known member
Drost gratis is prima. Ik heb het al even voor je geregeld. Je moet m wel even ophalen want zelf kan hij niks.

Zat Groningen supporters die hem wel even weg willen brengen. Echt een vaatdoekvoetballertje, slappe voetballer en ook nog een slappe lul instelling. Mooi oprotten.
 

Joost

Well-known member
Van Weert laat ik niet gaan. Ook geen hoogvlieger, maar die voldeed in mijn ogen tenminste nog bij gebrek aan beter.

Die heeft er toch best wel wat ingeschoten de laatste jaren. Ieder seizoen meer dan 10 is voor zeker de helft van de Eredivisie een prima aanwinst.

Dacht even dat hij misschien voor ons interessant kon zijn maar dat is toch echt onder zijn niveau, plus hij zal veel te duur zijn.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En dan te bedenken dat er geruchten waren rondom Sporting deze zomer. Het kan verkeren.
 

Batigoal

Well-known member
Het is dus de nieuwe trend om bij de eerste keer op de bank gelijk te gaan mekkeren om een vertrek (Vd Beek, Amrabat, deze 2).
 

erka

Well-known member
Zat Groningen supporters die hem wel even weg willen brengen. Echt een vaatdoekvoetballertje, slappe voetballer en ook nog een slappe lul instelling. Mooi oprotten.

De reacties op de diverse sites zijn hilarisch wb Drost.

Ik heb er nog niet ??n gezien die het voor hem opnam. Iedereen kotst hem uit.
 

Unregistere

Well-known member
Jij kent hem uit de Derde Divisie neem ik aan?

Zeker, vorig jaar de beste man bij Jong FC Groningen uiteindelijk. Scoorde ook erg veel toen. Maar vooral toen wij daar uit speelden was ik onder de indruk en dan niet eens direct door de wedstrijd, maar meer door de afwerkoefeningen vooraf. Schoot als enige echt alles tussen de palen.

Altijd even afwachten of de laatste stap dan ook kan worden gezet, maar Buijs heeft wel vertrouwen in hem, zo lijkt het.
 

Unregistere

Well-known member
FC Groningen heeft een spitsenruil gedaan met het Deense AaB. Tom van Weert verkast naar Denemarken, de 22-jarige Jannik Pohl komt naar Groningen. Hij tekent voor drie jaar!

Ron Jans is in zijn n?pjes: ,,Wij volgen Jannik al sinds 2017, toen onze scout Jurrie Koolhof hem aan het werk zag. Daarna hebben meerdere mensen van ons Jannik bekeken. Hij is pas 22 jaar, jeugdinternational van Denemarken en hij kan zich naar onze mening nog verder ontwikkelen. Jannik is een sterke spits, met snelheid en diepte in zijn spel. Daarnaast is hij een harde werker. Allemaal eigenschappen die wij goed kunnen gebruiken en voor een prima aanvulling zorgen op de bestaande kwaliteiten in de huidige eerste selectie van FC Groningen.''
 
Bovenaan