Het FC Groningen Nieuwstopic

Abubakari

Well-known member
Erka toevallig nog wat tips voor spelers om met CVHJ te gebruiken ?

Ze scoren vrij weinig maar krijgen niet veel tegen is het beeld in de oefenperiode. Als het achterin goed staat zou ik een verdediger of keeper kiezen. Zeefuik-Memisevic-Chabot-te Wierik lijken de verdediging te gaan vormen als ik me niet vergis. Chabot pikte bij Sparta na de winterstop regelmatig zijn goaltje mee, Zeefuik doet het bijn Groningen als opkomende back ook wel goed. Memisevic is ook eentje die bij standaardsitusties mee naar voren gaat.

De opties van unregistere zijn geen zekerheidjes wat betreft de basis, zijn wel erg grote gokken.

Unregistere

Well-known member
Padt lijkt me wel een zekerheidje toch? :p

Lijkt mij eigenlijk de beste optie, want echt scorende verdedigers heeft Groningen ook niet, terwijl vergelijkbare clubs die mogelijk wel in dienst hebben. Chabot heeft ook maar twee keer gescoord bij Sparta.

Abubakari

Well-known member
Padt lijkt me wel een zekerheidje toch? :p

Lijkt mij eigenlijk de beste optie, want echt scorende verdedigers heeft Groningen ook niet, terwijl vergelijkbare clubs die mogelijk wel in dienst hebben. Chabot heeft ook maar twee keer gescoord bij Sparta.

Padt wel.

Afhankelijk van wat SM te besteden heeft en waarbij ik gok dat Padt niet zijn eerste keeper zal zijn is Padt als tweede keeper naar verhouding misschien wat duur.
Ik had in mijn hoofd dat Chabot wat vaker had gescoord, maar de productie is dan wel snel gestokt. Maar bij Groningen zal ie wellicht ook wat meer kansen krijgen dan bij het Sparta van na de winterstop. Ik zou trouwens voor Zeefuik kiezen.

Unregistere

Well-known member
Is Zeefuik in al zijn enthousiasme geen enorme kaartenpakker? Of zorgt dat niet voor minpunten?

Sowieso altijd lastig hoor, die spellen. Zeker met die stortvloed aan onbekendere aanwinsten bij veel clubs. Vroeger was het makkelijker, dan pakte je standaard Michael de Leeuw voor Groningen bijvoorbeeld.

Abubakari

Well-known member
Nee, hij is juist wel een enorme kaartenpakker. Ook maar niet doen dus.

Er zijn nog steeds wel een hoop clubs waar ik vrij vlot weet wie ik kies, maar Groningen is al een jaar of wat lastig, veel net niet spelers en weinig echte uitblinkers. Vorig jaar Mahi, maar die had een minder jaar en Doan kwam ook pas na de winter wat meer op stoom.

Unregistere

Well-known member
Ja, klopt. Ik heb Padt wel eens gekozen. Vorig seizoen zat ik mis met LV9. Dus denk ik dat nu weer veilig voor Padt ga of toch een gokje waag met 'Achi', vooral omdat het leuk is.

SanMark.

Well-known member
En mocht je met cvhj mee willen doen. Ik heb een zeer leuke subleague.

Op dit moment 30 deelnemers ( afgelopen jaren was dat meestal richting de 50) , inleg is 25 euro.

Bovenaan