Het FC Groningen Nieuwstopic

Batigoal

Well-known member
Ik denk dat dit voor Cassierra heel goed is. Kan echt wel wat meer aan dan de Eerste Divisie en het is niet zo'n moeilijk ventje als Veldwijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat dit voor Cassierra heel goed is. Kan echt wel wat meer aan dan de Eerste Divisie en het is niet zo'n moeilijk ventje als Veldwijk.

Ik weet niet wat Ajax ermee wil. Zou voor veel eredivisieclubs een versterking zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Ik weet niet wat Ajax ermee wil. Zou voor veel eredivisieclubs een versterking zijn.

Ik denk niet dat Cassierra nog een serieuze kans krijgt bij Ajax 1. Sierhuis klopt nu al op de deur als volgende spits, Danilo scoort lekker in Ajax -19.
 

Unregistere

Well-known member
Aanvaller Matthijs Hardijk (AZ) en verdediger Kellian van der Kaap (Harkemase Boys) komen naar FC Groningen. Zullen beginnen in de beloften.
 

erka

Well-known member
Zeg je je kaart op na bijna 20 jaar, is de eerste de beste oefenwedstrijd komend seizoen tegen Werder met vrije toegang voor SC :eek:mg:
Naja, van 14 euro lig ik ook niet wakker.
 

Abubakari

Well-known member
Ik moest ook aan jou denken toen ik het zag, ze willen je gewoon weer terug.

zondag 29 juli 14.30 uur FC Groningen - Werder Bremen Noordlease Stadion
 

gevegt

Well-known member
Zeg je je kaart op na bijna 20 jaar, is de eerste de beste oefenwedstrijd komend seizoen tegen Werder met vrije toegang voor SC :eek:mg:
Naja, van 14 euro lig ik ook niet wakker.

Van een ruggengraat heb je ook nog nooit gehoord.
 

ALenstra

Well-known member
Lars Veldwijk vertelt in VI over zijn ervaringen bij FC Groningen. Hij en Ernest Faber zullen wel nooit vrienden worden.
 

Deathprod

Well-known member
Hitachi heeft onlangs Noordlease overgenomen, vandaar dat het stadion vanaf 1 juli Hitachi Stadion gaat heten.
 

erka

Well-known member
De naam Noordlease stadion gaat alweer verdwijnen omdat het bedrijf is overgenomen door Hitachi. Het wordt nu.....

Foto-Hitachi-Capital-Mobility.jpg


Geen grapje.
 

SanMark.

Well-known member
Prima toch. Er zit toch geen historie in de naam van het stadion. Dus volstrekt inwisselbaar voor elke andere naam.
 
Bovenaan