Het FC Groningen Nieuwstopic

Pascallovic

Well-known member
Daar is ie manager voor om mede bij dit soort gevallen de juiste beslissing te nemen, met daarbij het belang van de club voorop. Wil je dat je club een aanvoerder heeft die uithaalt naar een conducteur omdat hij op zwartrijden betrapt wordt?
 

Max

Administrator
Forumleiding
De aanvoerdersband kun je hem kosteloos afnemen. Verder is het sportief lastig om hem langdurig te schorsen.
 

Pascallovic

Well-known member
De aanvoerdersband kun je hem kosteloos afnemen. Verder is het sportief lastig om hem langdurig te schorsen.
Waarom zou je een werknemer die in zijn vrije tijd iets fout doet langdurig moeten schorsen? Pak hem zijn aanvoerdersband af en schors hem een week(Dat zijn 2 wedstrijden). Dan heb je als club je plicht wel redelijk gedaan. Gooi er nog eventueel een cursusje of een dagje vrijwilligerswerk tegenaan en ze kunnen je als club niet zoveel verwijten.
 

Atreides

Well-known member
Daar is ie manager voor om mede bij dit soort gevallen de juiste beslissing te nemen, met daarbij het belang van de club voorop. Wil je dat je club een aanvoerder heeft die uithaalt naar een conducteur omdat hij op zwartrijden betrapt wordt?

Ik snap wel dat ie met het hongerloontje van Fc Groningen geen geld heeft voor een treinkaartje.

Tja, duizend keer het treinkaartje laten betalen als boete (retourtje voor de zekerheid), afnemen aanvoerdersband plus een uurtje of 40 sociaal maatschappelijk verantwoord vrijwilligerswerk. Plus het verzorging van een rondleiding, hapje en drankje voor het lokale Arriva personeel (geheel op zijn eigen kosten voor het reguliere commerci?le tarief). Lijkt me wel een aardige.

Waarom zou je een werknemer die in zijn vrije tijd iets fout doet langdurig moeten schorsen?

Voorbeeld en publieke functie denk ik. Al zie ik de noodzaak tot schorsing niet.

Pak hem zijn aanvoerdersband af en schors hem een week(Dat zijn 2 wedstrijden). Dan heb je als club je plicht wel redelijk gedaan. Gooi er nog eventueel een cursusje of een dagje vrijwilligerswerk tegenaan en ze kunnen je als club niet zoveel verwijten.

Gewoon een gigantisch boete + inleveren band en vrijwilligerswerk.
 

SanMark.

Well-known member
Ja lastig dat het juist de aanvoerder is , was het pietje nummer 17 op de lijst van spelers had je hem mooi puur symbolisch kunnen ontslaan.

Nu het een speler is die een aardige waarde vertegenwoordigd moet je toch wat anders bedenken.
 

Pascallovic

Well-known member
Hebben ze in Groningen trouwens nog geen toegangspoortjes?

Lijkt mij dat dit niet ter zake doet. Zelfs al hebben ze toegangspoortjes die kapot waren, waardoor Padt niet kon inchecken. Dan nog hoeft hij niet uit te halen naar de controleur.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Waarom zou je een werknemer die in zijn vrije tijd iets fout doet langdurig moeten schorsen? Pak hem zijn aanvoerdersband af en schors hem een week(Dat zijn 2 wedstrijden). Dan heb je als club je plicht wel redelijk gedaan. Gooi er nog eventueel een cursusje of een dagje vrijwilligerswerk tegenaan en ze kunnen je als club niet zoveel verwijten.

Sommige zaken zijn slecht voor je werkgever en dat kan consequenties hebben. Maar ik zie ook niet in waarom je hem enorm lang zou schorsen. Helaas is hun bekerloting tegen FC Twente en daarna spelen ze thuis tegen FC Utrecht waar je ook kans maakt op drie punten, want anders was die twee wedstrijden schorsing een no brainer.

Ik voel ook wel wat voor Atreides en jouw alternatieven.
 

stc

Well-known member
Storm in een glas water. Er zijn dagelijks zoveel gasten in het OV zonder geldig vervoersbewijs. Alleen moet je niet agressief worden. Padt komt er denk ik af met een boete van een week.
 
Bovenaan