Behoorlijk her spoort bijster inderdaad. Lijkt me ook niet de manier om het bij Groningen weer op de rails te krijgen.Die is aardig van het padtje.
Behoorlijk her spoort bijster inderdaad. Lijkt me ook niet de manier om het bij Groningen weer op de rails te krijgen.Die is aardig van het padtje.
Behoorlijk her spoort bijster inderdaad. Lijkt me ook niet de manier om het bij Groningen weer op de rails te krijgen.
Op deze manier zal het treintje inderdaad niet gaan rijden.
Waarom zou je een werknemer die in zijn vrije tijd iets fout doet langdurig moeten schorsen? Pak hem zijn aanvoerdersband af en schors hem een week(Dat zijn 2 wedstrijden). Dan heb je als club je plicht wel redelijk gedaan. Gooi er nog eventueel een cursusje of een dagje vrijwilligerswerk tegenaan en ze kunnen je als club niet zoveel verwijten.De aanvoerdersband kun je hem kosteloos afnemen. Verder is het sportief lastig om hem langdurig te schorsen.
Daar is ie manager voor om mede bij dit soort gevallen de juiste beslissing te nemen, met daarbij het belang van de club voorop. Wil je dat je club een aanvoerder heeft die uithaalt naar een conducteur omdat hij op zwartrijden betrapt wordt?
Waarom zou je een werknemer die in zijn vrije tijd iets fout doet langdurig moeten schorsen?
Pak hem zijn aanvoerdersband af en schors hem een week(Dat zijn 2 wedstrijden). Dan heb je als club je plicht wel redelijk gedaan. Gooi er nog eventueel een cursusje of een dagje vrijwilligerswerk tegenaan en ze kunnen je als club niet zoveel verwijten.
Hebben ze in Groningen trouwens nog geen toegangspoortjes?
Waarom zou je een werknemer die in zijn vrije tijd iets fout doet langdurig moeten schorsen? Pak hem zijn aanvoerdersband af en schors hem een week(Dat zijn 2 wedstrijden). Dan heb je als club je plicht wel redelijk gedaan. Gooi er nog eventueel een cursusje of een dagje vrijwilligerswerk tegenaan en ze kunnen je als club niet zoveel verwijten.