Het FC Groningen Nieuwstopic

Pascallovic

Well-known member
Storm in een glas water. Er zijn dagelijks zoveel gasten in het OV zonder geldig vervoersbewijs. Alleen moet je niet agressief worden. Padt komt er denk ik af met een boete van een week.

Dat vervoersbewijs zal ook niet het probleem zijn. Dat hij een halve dag in de cel heeft gezeten omdat hij iemand heeft aangevlogen, dat zal de club niet fijn vinden.
 

stc

Well-known member
Dat vervoersbewijs zal ook niet het probleem zijn. Dat hij een halve dag in de cel heeft gezeten omdat hij iemand heeft aangevlogen, dat zal de club niet fijn vinden.

Dat klopt dat een club dit niet fijn vindt. Echter, 'geweld' in het OV tegen OV personeel is dagelijkse kost wat niet altijd in de media komt. FC Groningen kan niet anders dan de keeper publiekelijk straffen.
 

erka

Well-known member
Volgens mij hebben Groningen en Groningen Europapark geen poortjes maar paaltjes.

Klopt. Poortjes komen op hoofdstation later, nadat stationsverbouwing klaar is (over aantal jaar pas). Europapark weet ik niet wanneer die komen.

Wat mij stoort is niet zozeer dat het een keer gebeurt. Maar het is het zoveelste incident dat niet behoort te gebeuren. Het is een losgeslagen zootje bij de FC. Nu schijnt E.Koeman alweer benaderd te zijn als opvolger van Buijs. Dat hou je binnenskamers. Maar de FC is zo lek als een mandje. Alles ligt in no time op straat. Jans die zich openlijk afvraagt of hij wel geschikt als TD na een puinhoop van een selectie te hebben samengesteld. Publiek keert zich massaal af van dit zootje. Dit zootje gaat linea recta Twente en Roda achterna.

Nijland zal ondertussen wel aan de Diclofenac zitten van de zorgen. Maar het wordt tijd dat hij eens leiderschap toont en het probleem bij de wortel aanpakt en daarbij ook kritisch naar zichzelf kijkt. Maar ja, Nijland en kritisch naar zichzelf. Dat is als Noord-Korea en het kapitalisme.
 

Janssen

Well-known member
Ik vind dat we de voorbeeldfunctie van die dikke wel schromelijk overschatten hoor.

Als jij of ik in het weeked iemand op z?n neus slaan grijpt onze baas ook niet in.
 
Bovenaan