Het FC Groningen Nieuwstopic

ALenstra

Well-known member
Vanmiddag persconferentie bij FC Groningen. Ron Jans keert terug naar FC Groningen en wel als technisch directeur.
 

Unregistere

Well-known member
doan2.jpg


En Ritsu Doan binnen, een negentienjarige Japanse aanvallende middenvelder met een Gronings klinkende naam!
 

bqandy

Well-known member
En vanaf de eerste training in Haren de volgende zaken: Bryan Linssen ontbrak vanwege serieuze belangstelling van een andere club. Welke onbekend. Op 2 augustus oefent de FC tegen Real Sociedad in Haren en volgende week mogelijk een nieuwe aanwinst voor de FC.
 

Abubakari

Well-known member
Nee, op Sportpark de Koepel.
Het sportpark waar eerste klasser VV Gorecht speelt. (En VV Haren en nog een club).
 
Laatst bewerkt:

Makanaky

Well-known member
En Ritsu Doan binnen, een negentienjarige Japanse aanvallende middenvelder met een Gronings klinkende naam!

Ging ik vrijdag nietsvermoedend naar de fysio-fitness (MCZ), zat die Doan daar allerlei tests te doen. Omgeven door 2 journalisten/assistenten volbracht hij de biodex, springoefeningen en balanstraining. Klein, pezig en soepel mannetje met een flinke sprongkracht, we zullen 't meemaken.
 

Abubakari

Well-known member
Ik geloof dat er een foutje is gemaakt bij de kaartverkoop voor Groningen-Granada op de site. Ik ging even kijken wat dat moest kosten, tientje op welke plek dan ook. Behalve vak SS. Daar zijn ze bij het invoeren de 1 vergeten, die kaarten kosten dus 0,00.
En als je ze "koopt" hoef je inderdaad niks te betalen en krijg je de e-ticket gewoon toegestuurd. Is sowieso gratis voor seizoenkaarthouders, maar dat ben ik niet. Maar even kijken of ik 22 juli tijd en zin heb, de kaarten zijn in elk geval al binnen.
 

Unregistere

Well-known member
En in zijn kielzog komt Monica Geuze nu vloggen over leuke shops en bezienswaardigheden in Groningen. Prima citymarketing!!
 
Bovenaan