Het FC Groningen Nieuwstopic

erka

Well-known member
Haha, is dit ontdek je plekje ofzo?

Groningen heeft alleen al meer vrouwelijke studenten dan het totale inwonertal van Zutphen mensen. Punt.
 

Abubakari

Well-known member
Zwolle had Herman Brood

Groningen moet het doen met Imca Marina

Waar ging Herman Brood ook alweer heen omdat Zwolle hem te kleinburgerlijk werd?

Uiteraard...
Herman Brood is alweer dertien jaar dood, maar zijn legende leeft voort. Zeker in Groningen, de stad waar hij groot is geworden, de stad die hem de mogelijkheid gaf om landelijk door te breken.

Herman Brood en Groningen zijn met elkaar verbonden als de Martinitoren en de stad. Hij heeft hier gewoond, zijn bands gevormd, het nachtleven ontdekt en heel veel opgetreden. De sporen van Brood zijn nog her en der zichtbaar in de stad.

Aans nog wat Sneker?
 

Unregistere

Well-known member
Haha, is dit ontdek je plekje ofzo?

Groningen heeft alleen al meer vrouwelijke studenten dan het totale inwonertal van Zutphen mensen. Punt.

Juist. En die moeten ook leuk kunnen shoppen. Maar ik begreep al dat de grote merken ook steeds meer naar Groningen komen, dus dat is heel positief. Ook voor Monica.
 

bqandy

Well-known member
Haha, wat een Boulevard-geneuzel.

Maar het gaat ook om de uitstraling en sfeer.
Ik heb regelmatig stagelopers uit andere plaatsten die dan enkele maanden in Groningen wonen.
Zonder uitzondering voelen ze zich hier prettiger en veiliger op straat. Met name de meiden/vrouwen.

En die vergelijken dat dan niet met de echte grote steden, maar met plaatsen als Amersfoort, Ede en meer van dat soort middelgrote steden.
Onlangs deed een Groningse stageloper bij ons een dagje Amsterdam. Ze werd tot haar verbazing diverse keren voor hoer uit gemaakt alleen omdat ze blond was.
 

Unregistere

Well-known member
Binnenkort kunnen Lars en Monica een avondje op stap met de Mexicaan Uriel Antuna (19). Hij wordt door FC Groningen voor twee seizoenen gehuurd van Manchester City. Antuna is een vleugelspits.
 

erka

Well-known member
Ondertussen wel een miljoenentekort bij FC Groningen. Ik vraag me af of het finacieel goed gaat bij de FC. Al langer trouwens.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nijland schijnt nu te verkondigen dat ze echt Padt en Mahi niet hoeven te verkopen.
 

erka

Well-known member
Nou, Mahi zal wel op het laatst verkocht worden denk ik. Dat geld is echt wel nodig. Padt hangt er heel erg vanaf of er ergens een keepersvacature ontstaat, anders niet.
 
Bovenaan