Halve zolen die op social media delen dat ze mekaar de bek staan te schrobben... Sowieso elke scheet die ze laten op social media delen, mallotenbende.
In Groningen houden we meer van Dead Moon. En we hebben hier ook helemaal geen vloggers nodig om onze stad te promoten, iedereen weet al lang dat Groningen een coole stad is. Dus laat ze zich maar met nuttiger dingen bezig gaan houden. Met een prikstok papiertjes uit de bosjes halen, dan maakt ze zich in Stad nuttiger dan met dat domme social media gebazel.
Ik ben er nog nooit geweest, Abu. Is Groningen werkelijk anders dan de gemiddelde stad met een oud centrum in Nederland?
Tsja, ik heb ook niks met vloggers, maar schijnbaar trekt een bepaald publiek aan. Dan kun je beter maar meegaan in de hype als stad en club. Ik heb ook niks met E-sporters, maar ook dat wordt steeds groter. Ook daarin moet je mee.
Ja. Niet vanwege de mooie gebouwen of zo, maar wel vanwege de sfeer en omdat er geen sluitingstijden zijn en omdat er heel veel te doen is. Noorderslag is niet in Leiden, Noorderzon niet in Leeuwarden, Vera (waar bands speciaal naar toe komen vanwege de unieke sfeer voor tijdens en na een concert en dat zijn niet mijn woorden maar die van heel veel bandleden) niet in Alkmaar, het is allemaal in Groningen (en dan vergeet ik nog wel wat evenementen). Noem mij maar een provinciestad waar zoveel te doen is ?n waar de kroegen nooit sluiten.