Groundhopping; Tips en adviezen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Millwall en Luton hebben een aardige historie.
fulham v QPR is een Londense derby

Ik zou Wimbledon v Wednesday overslaan.
Haha thanks.

Hoe groot is de kans dat die aanvangstijd van 16u nog verandert? En hoe lang voor de speelronde wordt dat bekend? Want ik zie net dat Blaze Bayley die avond in Londen speelt en dat is ook wel vet. Maar dan moet ik geen 18:30 wedstrijd hebben.
 

JMD

Well-known member
Het zal mij niks verbazen als Millwall - Luton vanwege veiligheid naar voren geschoven wordt, een 12:30 (Engelse tijd) (13.30 NL tijd) starttijd ofzo.
 

JMD

Well-known member
Is er nog steeds oud zeer tussen beide clubs vanwege wat in maart 1985 gebeurd is?
De supporters liggen elkaar niet nee...
En dat is dan volgens mij meer vanuit Luton naar Millwall toe dan andersom. Millwall is vooral 'in de slag' met West Ham en een beetje Spurs.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Onder voorbehoud dat de wedstrijd niet naar een ander tijdslot gaat, wordt het waarschijnlijk toch Wimbledon - Sheffield Wednesday. Met als voornaamste reden dat Kralinger me net vertelt dat hij toevallig dat weekend ook naar Wimbledon wil. Dus dat is wel zo gezellig. En extra leuk om met een echte fan op de tribune te staan, natuurlijk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Inmiddels hebben wij de hele reis gepland en zijn alle tickets binnen. Best heel blij met het definitieve programma:

za: AFC Wimbledon - Sheffield Wednesday (met Kralinger en Simon)
zo: Jaguars - Dolphins (NFL in Spurs stadion)
ma: Arsenal - Crystal Palace
di: Celtic - Ferencvaros
do: Rangers - Brondby

:)
 

erka

Well-known member
Inmiddels hebben wij de hele reis gepland en zijn alle tickets binnen. Best heel blij met het definitieve programma:

za: AFC Wimbledon - Sheffield Wednesday (met Kralinger en Simon)
zo: Jaguars - Dolphins (NFL in Spurs stadion)
ma: Arsenal - Crystal Palace
di: Celtic - Ferencvaros
do: Rangers - Brondby

:)

Gaaf. Eerst Celtic en dan Rangers.
 
Bovenaan