Groundhopping; Tips en adviezen

Maasveld

Well-known member
Ik ben met een maat ook een beetje aan het rondkijken voor 3 wedstrijden in 3 dagen in 3 landen. Komende tijd dus flink programma's bestuderen.

Joost

Well-known member
Gent was minder eenvoudig dan ik dacht. Slechts enkele vakken beschikbaar voor vrije verkoop en maar twee vakken waar er nog meerdere plaatsen naast elkaar vrij waren. Denk dat er in totaal niet meer dan 60 tickets beschikbaar waren. Maar goed, het is gelukt. Nu Mechelen en Antwerp nog.

Vandaar de tip dat je er gelijk bij moest zijn.

KVM zul je ter plekke aan de kassa ook kunnen kopen.

Voor Antwerp slecht nieuws. Totdat de nieuwe tribune 1 is geopend is er losse verkoop en is alles uitverkocht. Charleroi had naar STVV al een verplichte combi dus dat zal richting Antwerpen ook wel zo zijn.

Joost

Well-known member
Ik ben met een maat ook een beetje aan het rondkijken voor 3 wedstrijden in 3 dagen in 3 landen. Komende tijd dus flink programma's bestuderen.

Dat is niet zo moeilijk toch? Ik heb ooit 3 wedstrijden in 3 landen op 1 dag gezien.
5 wedstrijden in 5 landen in 6 dagen is ook eens gelukt.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vandaar de tip dat je er gelijk bij moest zijn.

KVM zul je ter plekke aan de kassa ook kunnen kopen.

Voor Antwerp slecht nieuws. Totdat de nieuwe tribune 1 is geopend is er losse verkoop en is alles uitverkocht. Charleroi had naar STVV al een verplichte combi dus dat zal richting Antwerpen ook wel zo zijn.

Antwerp wordt inderdaad een ingewikkeld verhaal. Gaan maandag nog wel even bellen, maar zijn intussen de andere opties al aan het afwegen. Dat zijn dit:

Anderlecht - Club Brugge
Lierse - Oud Heverlee
Union St.-Gilloise - KFCA Beerschot-Wilrijk

Tips?

Joost

Well-known member
Antwerp wordt inderdaad een ingewikkeld verhaal. Gaan maandag nog wel even bellen, maar zijn intussen de andere opties al aan het afwegen. Dat zijn dit:

Anderlecht - Club Brugge
Lierse - Oud Heverlee
Union St.-Gilloise - KFCA Beerschot-Wilrijk

Tips?

Anderlecht gaat je niet lukken qua tickets. Union speelt in het Koning Boudewijnstadion met maar 1 tribune open.

Lierse is qua stadion heel prima maar de supporters leven in onmin met de eigenaar en hoe het tegen die tijd zit weet ik niet.

Ik zou naar Olympique Charleroi v FC Luik gaan. Luik neemt gegarandeerd een paar honderd man mee en het stadion en enturage zijn zwaar verouderd. Charleroi is ook nog eens een hele vage stad waar je vast goed kunt zuipen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Anderlecht gaat je niet lukken qua tickets. Union speelt in het Koning Boudewijnstadion met maar 1 tribune open.

Lierse is qua stadion heel prima maar de supporters leven in onmin met de eigenaar en hoe het tegen die tijd zit weet ik niet.

Ik zou naar Olympique Charleroi v FC Luik gaan. Luik neemt gegarandeerd een paar honderd man mee en het stadion en enturage zijn zwaar verouderd. Charleroi is ook nog eens een hele vage stad waar je vast goed kunt zuipen.

Dank.

Charleroi is te ver uit de richting. We willen zondagavond weer (redelijk fris) terug, aangezien iedereen maandag moet werken.

Wordt het waarschijnlijk Lierse of Union dus.

Reinoud

Well-known member
Wel erg jammer dat Antwerp en Anderlecht niet gaat lukken. Charleroi is inderdaad wel ver uit de richting. Morgen eerst naar eens groundhoppen in Heerenveen ;)

Joost

Well-known member
Dank.

Charleroi is te ver uit de richting. We willen zondagavond weer (redelijk fris) terug, aangezien iedereen maandag moet werken.

Wordt het waarschijnlijk Lierse of Union dus.
Oh wacht, het gaat om de zondag. Ik keek naar de zaterdag.

Dan zonder twijfel Lierse.

Als jullie wat avontuurlijker aangelegd zijn dan zou ik Zwarte Leeuw kiezen maar dat zal wel te obscuur zijn.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wel erg jammer dat Antwerp en Anderlecht niet gaat lukken. Charleroi is inderdaad wel ver uit de richting. Morgen eerst naar eens groundhoppen in Heerenveen ;)

Met name Antwerp was wel erg leuk geweest. Daar is het hele idee ook een beetje mee begonnen. Nou ja, anders moeten we nog maar een keer gaan.

Morgen eerst helemaal naar het noorden ja. We reizen wat af. Volgende tripje naar het oosten (Duitsland)?

Bovenaan