Gent was minder eenvoudig dan ik dacht. Slechts enkele vakken beschikbaar voor vrije verkoop en maar twee vakken waar er nog meerdere plaatsen naast elkaar vrij waren. Denk dat er in totaal niet meer dan 60 tickets beschikbaar waren. Maar goed, het is gelukt. Nu Mechelen en Antwerp nog.
Ik ben met een maat ook een beetje aan het rondkijken voor 3 wedstrijden in 3 dagen in 3 landen. Komende tijd dus flink programma's bestuderen.
Het streven is wel Belgi?, Frankrijk en Duitsland en een beetje op acceptabel niveau.Dat is niet zo moeilijk toch? Ik heb ooit 3 wedstrijden in 3 landen op 1 dag gezien.
5 wedstrijden in 5 landen in 6 dagen is ook eens gelukt.
Vandaar de tip dat je er gelijk bij moest zijn.
KVM zul je ter plekke aan de kassa ook kunnen kopen.
Voor Antwerp slecht nieuws. Totdat de nieuwe tribune 1 is geopend is er losse verkoop en is alles uitverkocht. Charleroi had naar STVV al een verplichte combi dus dat zal richting Antwerpen ook wel zo zijn.
Heel veel zuipen.
Antwerp wordt inderdaad een ingewikkeld verhaal. Gaan maandag nog wel even bellen, maar zijn intussen de andere opties al aan het afwegen. Dat zijn dit:
Anderlecht - Club Brugge
Lierse - Oud Heverlee
Union St.-Gilloise - KFCA Beerschot-Wilrijk
Tips?
:duim:Dat sowieso.
Anderlecht gaat je niet lukken qua tickets. Union speelt in het Koning Boudewijnstadion met maar 1 tribune open.
Lierse is qua stadion heel prima maar de supporters leven in onmin met de eigenaar en hoe het tegen die tijd zit weet ik niet.
Ik zou naar Olympique Charleroi v FC Luik gaan. Luik neemt gegarandeerd een paar honderd man mee en het stadion en enturage zijn zwaar verouderd. Charleroi is ook nog eens een hele vage stad waar je vast goed kunt zuipen.
Oh wacht, het gaat om de zondag. Ik keek naar de zaterdag.Dank.
Charleroi is te ver uit de richting. We willen zondagavond weer (redelijk fris) terug, aangezien iedereen maandag moet werken.
Wordt het waarschijnlijk Lierse of Union dus.
Wel erg jammer dat Antwerp en Anderlecht niet gaat lukken. Charleroi is inderdaad wel ver uit de richting. Morgen eerst naar eens groundhoppen in Heerenveen
Wel erg jammer dat Antwerp en Anderlecht niet gaat lukken. Charleroi is inderdaad wel ver uit de richting. Morgen eerst naar eens groundhoppen in Heerenveen
Dan moet je naar Lommel Jamel :duim:
Die spelen uit in Aalst op die zondag.
Dan heb je geluk, want het stinkt daar altijd naar pis.