Groundhopping; Tips en adviezen

gevegt

Well-known member
SV Meppen is ook een goede eerste belevenis en bovendien lekker dichtbij!

Mee eens.

Het gevaar is ( of zegen, ligt er aan hoe je het bekijkt ) dat als hij direct een tripje maakt naar Hamburg, hij daar blijft en nooit meer terugkomt.
 

Bernardo

Well-known member
Heb ook wel aan Dortmund gedacht, lijkt me ook fantastisch. Maar las op meerdere plekken dat het daar wat lastiger is om aan kaarten te komen. Dacht kijk daarom eerst eens verder.
Doorrijden?:cab:
:duim:

Even serieus: als hij voor het eerst naar Duitsland gaat is het natuurlijk veel verstandiger om naar RWE te gaan.
Prachtige club met dito fans.

RWE is? Essen?
 

Forza AZ

Well-known member
Ik zit wat te kijken om eens een wedstrijd in Duitsland te gaan bezoeken, iemand wel eens bij Bremen geweest? De moeite waard? Zie dat ze daar gewoon vrije verkoop hebben, moet alleen even accountje aanmaken.

Niet als groundhopper, alleen toen AZ er tegen speelde in 2007.

Bremen is best een aardige stad, en de weg naar het stadion langs de rivier is ook wel aardig (moet het wel een beetje lekker weer zijn).
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Brmen is best leuk hoor. Best goede sfeer, niet zo ver weg en de stad is ook gewoon gezellig en prima. Mooi stadion ook, met een leuke Biergarten eromheen. Bovendien kun je inderdaad vrij eenvoudig online aan kaarten komen.
 

gevegt

Well-known member
Niet als groundhopper, alleen toen AZ er tegen speelde in 2007.

Bremen is best een aardige stad, en de weg naar het stadion langs de rivier is ook wel aardig (moet het wel een beetje lekker weer zijn).

Brmen is best leuk hoor. Best goede sfeer, niet zo ver weg en de stad is ook gewoon gezellig en prima. Mooi stadion ook, met een leuke Biergarten eromheen. Bovendien kun je inderdaad vrij eenvoudig online aan kaarten komen.
Klinkt niet als een echte uitnodiging om als eerste trip heen te gaan.
Dat laatste is natuurlijk de dooddoener.
Prima gedaan!
 

zwammy

Well-known member
Ga maar niet naar Hamburg, dat overleef je niet. Die stad zuigt je echt op. Wat een wereldstad is dat zeg!
 

JMD

Well-known member
Heb ook wel aan Dortmund gedacht, lijkt me ook fantastisch. Maar las op meerdere plekken dat het daar wat lastiger is om aan kaarten te komen. Dacht kijk daarom eerst eens verder.


RWE is? Essen?

De echte RWE is natuurlijk Rot Weiss Erfurt... :)
 
Bovenaan