Soit, maar waarom zonodig bij de Ultra's?Als reden werd opgegeven dat men wel eens een degradtiepotje wilde bijwonen vlakbij de Duitse grens.
Soit, maar waarom zonodig bij de Ultra's?Als reden werd opgegeven dat men wel eens een degradtiepotje wilde bijwonen vlakbij de Duitse grens.
Ik zit van 23 okt tm 27 okt in Madrid. Op een steenworp afstand van Bernabeu. Wanneer is de loting voor de Copa del Reyk kun je dan eenvoudig aan kaarten komen voor Real of Atletico en heeft iemand tips voor Madrid?
Loting is 28 septemberIk zit van 23 okt tm 27 okt in Madrid. Op een steenworp afstand van Bernabeu. Wanneer is de loting voor de Copa del Reyk kun je dan eenvoudig aan kaarten komen voor Real of Atletico en heeft iemand tips voor Madrid?
Ik zit van 23 okt tm 27 okt in Madrid. Op een steenworp afstand van Bernabeu. Wanneer is de loting voor de Copa del Reyk kun je dan eenvoudig aan kaarten komen voor Real of Atletico en heeft iemand tips voor Madrid?
Het is Copa del Rey die week, de loting is donderdag. PES5 hoopt dus dat Real en Atletico thuis beginnen in die ronde...Mocht je graag voetbal willen zien in die periode dan laat het tegen die tijd nog eens weten, dan werp ik wel even een blik op de fixtures.
De Europees spelende clubs spelen in de volgende ronde eerst uit (tegen een club uit de 3e of 4e divisie), en in die week zijn de heenwedstrijden. Dus geen wedstrijden in Madrid die week. Alleen misschien Getafe en/of Leganes als ze tegen een andere Primera Division club moeten en eerst thuis loten.Ik zit van 23 okt tm 27 okt in Madrid. Op een steenworp afstand van Bernabeu. Wanneer is de loting voor de Copa del Reyk kun je dan eenvoudig aan kaarten komen voor Real of Atletico en heeft iemand tips voor Madrid?
Het is Copa del Rey die week, de loting is donderdag. PES5 hoopt dus dat Real en Atletico thuis beginnen in die ronde...
Er is zoveel meer dan Real en atletico.
Dat is inderdaad het stadion van Benfica. Schitterend stadion is dat. Ik ben daar een paar jaar geleden geweest met Benfica-AZ.Ik ga 10 oktober naar Portugal - Zwitserland in het stadion in Lissabon. Volgens mij is dat het stadion van Benfica?
Als je er bij Gent op tijd bij bent is dat geen probleem. KV is al helemaal geen probleem.
Antwerp wel, de Bosuil wordt momenteel verbouwd. Er zijn maar twee tribunes open.