Groundhopping; Tips en adviezen

zwammy

Well-known member
Ik wil het komende jaar wat meer wedstrijden gaan bezoeken in een straal van 2 uur rijden van Eindhoven. Nu ben ik vorige week in Bochum geweest en staan sowieso de clubs uit de bundesliga nog op het lijstje. Alleen zie ik dat het lijstje van de 3e liga nog al schraal afsteekt. Alleen M?nster ligt nog redelijk in de buurt. Is dat makkelijk te regelen dat iemand weet of zijn er nog andere clubs waar ik heen kan vlammen?
 

ALenstra

Well-known member
Ik ben kort geleden bij Fortuna K?ln geweest. Sfeer was niet echt denderend maar toch leuk om het een keer mee te maken.
 

erka

Well-known member
Volgens mij kun je bij elke club in de 3e Liga gewoon kaartje aan de kassa kopen. Zit nergens vol.

Lotte, Osnabr?ck, Paderborn en uiteraard Meppen zijn ook nog wel goed te doen vanuit Nederland.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik wil dit seizoen weleens naar Meppen. Hoor daar goede berichten over.

Daarnaast staat Antwerp op de planning.
 

Joost

Well-known member
Ik wil het komende jaar wat meer wedstrijden gaan bezoeken in een straal van 2 uur rijden van Eindhoven. Nu ben ik vorige week in Bochum geweest en staan sowieso de clubs uit de bundesliga nog op het lijstje. Alleen zie ik dat het lijstje van de 3e liga nog al schraal afsteekt. Alleen M?nster ligt nog redelijk in de buurt. Is dat makkelijk te regelen dat iemand weet of zijn er nog andere clubs waar ik heen kan vlammen?

Je kunt half Belgie zien vanuit Eindhoven.
 

zwammy

Well-known member
Klopt, daar wil ik ook nog heen. Maar het bierdrinken voor de wedstrijd trekt me net iets meer dan Bels. Dank Erka, zoek ik dat ook verder op.

Edit: Mwah, 266 km vind ik te ver voor op en neer.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Klopt, daar wil ik ook nog heen. Maar het bierdrinken voor de wedstrijd trekt me net iets meer dan Bels. Dank Erka, zoek ik dat ook verder op.

Edit: Mwah, 266 km vind ik te ver voor op en neer.

Gewoon uit nieuwsgierigheid: Hoe kom je thuis? Of stop je tijdens de wedstrijd met drinken?
 

Joost

Well-known member
Jij dacht dat er in Belgie voor de wedstrijd geen bier gedronken wordt in en rond het stadion?
 

ALenstra

Well-known member
In het blad Weekends een artikel over twee medewerkers die namens het blad bij Roda JC-Go Ahead Eagles waren. Ze werden niet vriendelijk ontvangen door de Roda JC ultras toen ze bij de harde kern wilden zitten.
 

Maasveld

Well-known member
In het blad Weekends een artikel over twee medewerkers die namens het blad bij Roda JC-Go Ahead Eagles waren. Ze werden niet vriendelijk ontvangen door de Roda JC ultras toen ze bij de harde kern wilden zitten.
Waarom zou je dat ?berhaupt willen?

Over 2 weken ga ik naar Leverkusen-Hoffenheim. Lijkt me wel een leuk potje.
 

ALenstra

Well-known member
Als reden werd opgegeven dat men wel eens een degradtiepotje wilde bijwonen vlakbij de Duitse grens.
 

Joost

Well-known member
In het blad Weekends een artikel over twee medewerkers die namens het blad bij Roda JC-Go Ahead Eagles waren. Ze werden niet vriendelijk ontvangen door de Roda JC ultras toen ze bij de harde kern wilden zitten.

Heb je een link want dat lijkt me een raar verhaal.
 
Bovenaan