Sinds wanneer kom jij met zinnige opmerkingen?Gewoon geld voor gras en videoref van het tv geld afhalen en daarna het geld verdelen.
Sinds wanneer kom jij met zinnige opmerkingen?Gewoon geld voor gras en videoref van het tv geld afhalen en daarna het geld verdelen.
Sinds wanneer kom jij met zinnige opmerkingen?
Gewoon geld voor gras en videoref van het tv geld afhalen en daarna het geld verdelen.
Want het voordeel van dit systeem is dat de grote clubs dan ook daadwerkelijk meer betalen dan de kleinere clubs.
Ja dat snappen we allemaal. Alleen heb die pleuris kunstgrasclubjes en Excelsior meer dan een derde van de stemmen.
Dat is dubbelop.Ja dat snappen we allemaal. Alleen heb die pleuris kunstgrasclubjes en Excelsior meer dan een derde van de stemmen.
Dat is dubbelop.
Ik denk dat er met een goede regeling best een aantal clubs zijn die instemmen met afschaffing.
Ik dacht inderdaad enkel aan kostencompensatie, zoals het voorstel van SanMark.Aan wat voor een regeling denk je dan? Kosten compensatie/pooling lijkt mij re?el, maar mogelijke inkomstenderving doordat de businessclub er niet iedere week op kan spelen lijkt mij lastig.
Ik dacht inderdaad enkel aan kostencompensatie, zoals het voorstel van SanMark.
Precies. Vervolgens moet je met dit soort idioten gaan communiceren: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...ntent=textlink-hotnews&utm_campaign=feyenoord
Ik heb meer geld over om Telstar helemaal niet op mijn TV tegen te komen.
Zonder Ajax, PSV en Feyenoord hadden ze die 2.5 ton niet eens gekregen.
Zit Joost tegenwoordig bij Telstar ?
.Hij heeft natuurlijk ook gelijk. De Eredivisie is niet Ajax, Feyenoord, PSV maar een competitie van 18 clubs. Excelsior, Twente, ADO en Roda zijn daarin net zo belangrijk als PAF. .