Gokken op voetbalwedstrijden

Satyr

Administrator
Forumleiding
Iemand uit mijn dart app had Young Boys - Valencia op een 3 staan, Man Utd - Juve op een 2, Ajax - Benfica op een 1 en Hoffenheim - Lyon op een 2. Inzet 35, te winnen bedrag ~1000. BIj de 1-0 van Ajax had hij die 1000, een paar seconden later maakt Hoffenheim 3-3 :oops:
 

SanMark.

Well-known member
Iemand uit mijn dart app had Young Boys - Valencia op een 3 staan, Man Utd - Juve op een 2, Ajax - Benfica op een 1 en Hoffenheim - Lyon op een 2. Inzet 35, te winnen bedrag ~1000. BIj de 1-0 van Ajax had hij die 1000, een paar seconden later maakt Hoffenheim 3-3 :oops:

Moet je hem even adviseren om geen toto te spelen maar op unibet of 888 . Dan was hij zuur geweest voor circa 16 a 1700 euro
 

Abubakari

Well-known member
Waarom nog geen bookie?
Omdat ze lui zijn.

images
 

SanMark.

Well-known member
Een leuke save bet op WH.

Smith over 129.5 co voor 2.1 en under 139.5 voor 1.83.

Je zet bv 500 om 500 dan verlies je iets als het under 129.5 word ( pak je 916 terug)
word het boven de 139.5 dan win je 1050.

Gooit hij een check out er tussen in dan win je 1966 wat dus 966 winst is.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dus als ie geen enkele checkout boven de 139 uitgooit, dan pak je 1.83 op elke euro?

Gooit ie dus 130 t/m 139 uit, dan pak je dubbel winst bij inzet bij beide opties?

En is dit alleen voor Smith of ook voor anderen?
 

SanMark.

Well-known member
Echt kut nadat ik een paar keer aardig dik heb gewonnen op William Hill , kan ik nu niet meer zetten dan 25 euro op een bet.

Ik heb mail contact gehad waarom ze mij restricties hebben gegeven , maar ze blijven vaag doen dat het een management aangelegenheid is ,en dat ze daar geen uitspraken over mogen doen.

Zeg dan gewoon dat ik te dik heb gewonnen en dat ze alleen verliezende spelers willen hebben.
 
Bovenaan