Gokken op voetbalwedstrijden

Janssen

Well-known member
Heb voor vandaag alleen wat kleine bedragen op een paar Jupiler League wedstrijden staan. Wellicht interessant om wat in te zetten op Telstar en/of Jong PSV die hadden wel redelijke odds.

Vorige week wel gecasht met het gelijkspel van Fortuna (5.50).
 

SanMark.

Well-known member
Vandaag dan toch een succesje .

Ik gok zeer weinig meer omdat ik het toch altijd mis heb.

Dus vandaag de underdogs gespeeld in de eerste divisie.

RKC 6.6 Eindhoven 4.25 Oss 3.65 en Den Bosch was mis.

Ik had deze in allerlei combie's van 5 euro over elkaar gezet 11x5 zo gezegd.

Met 55 euro leverde dat 850 euro op. Was Den Bosch er nog goed bij geweest kwam het volgens mij zelfs op 3800 uit.

Maar ik ben hier al dik te vreden mee.
 

gevegt

Well-known member
Je weet toch dat als je gokt je het voor je plezier moet doen omdat je op langere termijn nooit kunt winnen?
 

SanMark.

Well-known member
Je weet toch dat als je gokt je het voor je plezier moet doen omdat je op langere termijn nooit kunt winnen?

Dat is ook een reden dat ik niet veel meer gok. Als je er veel tijd in besteed en alles wat uitzoekt kun je wel winnend gokken maar dat doe ik dus niet.

Dus dan kun je beter in de eerste divisie wat lukraak de dikke underdogs spelen. Als het dan een keer wat goed valt kun je weer even vooruit.
 

gevegt

Well-known member
Dat is ook een reden dat ik niet veel meer gok. Als je er veel tijd in besteed en alles wat uitzoekt kun je wel winnend gokken maar dat doe ik dus niet.
Dus je denkt werkelijk dat als je je er in verdiept, je op langere termijn er geld aan kunt verdienen?
 

SanMark.

Well-known member
Dus je denkt werkelijk dat als je je er in verdiept, je op langere termijn er geld aan kunt verdienen?

Ja dat denk ik echt. Ik denk dat er een 5 a 10 % beroepsgokkers zijn die er van kan leven.

Edit:

Maar dat is dus lang niet voor iedereen weggelegd.
 

gevegt

Well-known member
Ja dat denk ik echt. Ik denk dat er een 5 a 10 % beroepsgokkers zijn die er van kan leven.

Edit:

Maar dat is dus lang niet voor iedereen weggelegd.
Ik geloof er niets van. Gokken is gemaakt door mensen om er voor te zorgen dat de bank er op termijn altijd beter uitspringt.

Beroepsgokkers kunnen alleen overleven als er geen bank tussen ( of boekie zoals je wilt ) zit. Maw dan profiteren ze van gokkers die minder ervaring hebben.
 

SanMark.

Well-known member
Ik geloof er niets van. Gokken is gemaakt door mensen om er voor te zorgen dat de bank er op termijn altijd beter uitspringt.

Beroepsgokkers kunnen alleen overleven als er geen bank tussen ( of boekie zoals je wilt ) zit. Maw dan profiteren ze van gokkers die minder ervaring hebben.


En omdat 70 a 80 % verliesgevend speelt kan bv 5 a 10% er van leven en wat er tussen inzit iets winnend spelen.

Ben je bv een echt winnende speler op Unibet dan kun je gecapt worden met je bets.

Ik zit in een Skype groep met wat wielerkenners en eentje kan als er gebet kan worden op tour etappes of klassiekers soms minder dan een euro zetten op een bepaalde renner. Puur omdat hij het in verleden zeer vaak goed heeft gehad.

Win je echt veel en vaak kun je gewoon een ban krijgen op een goksite.
 

gevegt

Well-known member
En omdat 70 a 80 % verliesgevend speelt kan bv 5 a 10% er van leven en wat er tussen inzit iets winnend spelen.

Ben je bv een echt winnende speler op Unibet dan kun je gecapt worden met je bets.

Ik zit in een Skype groep met wat wielerkenners en eentje kan als er gebet kan worden op tour etappes of klassiekers soms minder dan een euro zetten op een bepaalde renner. Puur omdat hij het in verleden zeer vaak goed heeft gehad.

Win je echt veel en vaak kun je gewoon een ban krijgen op een goksite.

Dit klinkt als een soort matchfixing.
Een account laten winnen en dan bannen.

Het is online nog een grote oplichtersbende dan de good old gokkasten.
 
?

?uti

Guest
Nog even de laatste 20 minuten van een wedstrijd van Trabzonspor gekeken. Behoorlijk eenrichtingsverkeer en op Bwin viel er nog leuk wat te winnen met deze pot.


38aZnt92.png
 

Maasveld

Well-known member
De laatste tijd gaat het echt belabberd, ben van ellende maar op Portugees handbal, oefenvrouwenvoetbal en Amerikaans basketbal in gaan zetten. Prompt win ik weer.
 

SanMark.

Well-known member
Zondag nog een lekkere Empoli en Juventus normaal 1.9 x 1.91 x 25 en handicap 3.7x.3.7x25 goed.

Juve scoorde in de blessure tijd de 3-1.
 
?

?uti

Guest
Vandaag gaan we voor zeges van Rangers (uit tegen Falkirk), Dortmund (uit tegen Koln) en Monaco (uit tegen Troyes).

Gisteren was Vitesse nog goed voor 3 tientjes.
 
?

?uti

Guest
Rangers maakt het voorlopig nog niet waar, gelukkig staat daar maar 4 euro op.
 
Bovenaan