Gokken op voetbalwedstrijden

zwammy

Well-known member
Bedankt,

Ik weet pas sinds kort hoe het allemaal werkt met handicaps en btts. Ik merk dat dit wel een stuk minder risico oplevert dan op winst, gelijkspel enz. Ook wat makkelijker voor de odds.
 

SanMark.

Well-known member
Bedankt,

Ik weet pas sinds kort hoe het allemaal werkt met handicaps en btts. Ik merk dat dit wel een stuk minder risico oplevert dan op winst, gelijkspel enz. Ook wat makkelijker voor de odds.

Het brengt meer risico met zich mee want je moet meer goed hebben, alleen je krijgt ook betere odds.

BTTS en winst van een team voorspellen is best wel moeilijk.

Wat ook wel aardig is om bv een doelpuntmaker en team op winst te zetten.
 

zwammy

Well-known member
Het brengt meer risico met zich mee want je moet meer goed hebben, alleen je krijgt ook betere odds.

BTTS en winst van een team voorspellen is best wel moeilijk.

Wat ook wel aardig is om bv een doelpuntmaker en team op winst te zetten.

Ja, maar zo worden wedstrijden van grote teams ook interessanter. Je kunt nooit op Everton 1.16 wedden, maar zet hem op 1-0 handicap en de odd is al 1.60.

Dat zou inderdaad ook wel kennen, bedankt voor de tip.
 

SanMark.

Well-known member
Ja, maar zo worden wedstrijden van grote teams ook interessanter. Je kunt nooit op Everton 1.16 wedden, maar zet hem op 1-0 handicap en de odd is al 1.60.

Dat zou inderdaad ook wel kennen, bedankt voor de tip.

Klopt maar die odds zijn over het algemeen wel aardig goed afgesteld. Zeker bij uitwedstrijden komt een HCP veel minder vaak voor dan dat je op de voorhand zou denken.
 

zwammy

Well-known member
Ja dat is ook zo. Zeker bij de topteams. Maar ik denk bv dat je een AZ toch best vaak met handicap uit kunt spelen
 

SanMark.

Well-known member
Ja dat is ook zo. Zeker bij de topteams. Maar ik denk bv dat je een AZ toch best vaak met handicap uit kunt spelen

:D Ik heb hier denk ik nu een jaar of 4 ervaring mee, en ik kan de rijtjes hcp (zeg 4 over elkaar) denk ik op 1 en max 2 handen tellen.
 

SanMark.

Well-known member
Ook lekker.

Ik zag op Twitter dat Janssen bij Emmen niet zou voetballen, first goal Bannink deed 9x.

De laatste tijd krijg ik dagelijks nog al mooie Freebets van 888poker dus ik had een freebet van 50 dollar op first goal Bannink gezet.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb NEC - Dordt met 0-1 handicap op een 3 gezet in combinatie met Leeds - Boro, ook 0-1 handicap en een 3 als resultaat. Levert me 15x de inleg op. Inzet is 2 euro, maar toch ;)

Gisteren 65 misgelopen, had Den Bosch - Ajax als 1/X ingevuld (goed) en MVV - Eagles X/X (fout)
 

zwammy

Well-known member
Dus, ik speel ook alleen met 2 en 3 euro. De hoge bedragen ben ik meteen mee gestopt toen ik dacht de winst op een verdubbelaar te zetten met 80 euro op Sevilla vorige week. Mooie bet gewoon van u :duim:
 

SanMark.

Well-known member
Ik vermoed hoge handicap op Slowaijke.

Zoveel werd er niet aangeboden dus zal wel -4 zijn geweest voor een quote van circa 2.2
 

zwammy

Well-known member
4 doelpunten en 6 doelpunten in totaal. Mijn winst van de laatste maand weggespeeld dus ik ben klaar nu.
 
Bovenaan