Gokken op voetbalwedstrijden

Joost

Well-known member
Ik kreeg vanochtend de tip dat Jong VVV/Helmond volledig uit spelers van Helmond Sport zal bestaan met vooral spelers van het eerste als een soort afsluiting van het seizoen. Ze spelen tegen NAC en die kwamen al vaker met de onder 19 opdraven.
 

Joost

Well-known member
Nog een tip SanMark, wellicht kan Unregistere 'm nog bevestigen.

Vanavond is Jong Roda v Jong Dordrecht en Dordt staat op een quotering van 9.00. Dordrecht komt met alle bankzitters van het eerste terwijl Roda altijd met een onder 21 speelt.
 

Unregistere

Well-known member
De opstelling was nog redelijk, zag ik later. Maar ook een paar heel matige spelers. Dan is 1-1 best een goed resultaat.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Vanmiddag Woking - Solihull Moors. 2 tegen 1. Woking staat op 4,20 voor een thuiszege. Geen idee waarom. Heb net zelf ingezet, en het klopte
 

SanMark.

Well-known member
Het is een opvallend verschil. Beide teams hebben vooral tegen teams gespeeld die lager geklasseerd staan(tussen plek 10 en 24) dus ook daar zit het niet in.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het is een opvallend verschil. Beide teams hebben vooral tegen teams gespeeld die lager geklasseerd staan(tussen plek 10 en 24) dus ook daar zit het niet in.

Ik denk dat ze vorig seizoen meetellen. Solihull werd 2e en miste nipt promotie. Woking promoveerde juist naar de Conference.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Fijn hoor, kut Arsenal. Een zege had me bijna 50 euro opgeleverd met 3 euro inzet.

Nu heb ik +4,5 goal bij Atalanta - Man City, waarbij beide teams scoren nog staan. Is gesplit, levert max 25 op.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Valencia gelijk (3,8 0-0 geworden)
Man Utd op winst (8,25!!!! staat 0-1 voor)
Real Madrid gelijk (4,7 staat echter 0-2 voor...)

inzet €2,-, had me 290 opgeleverd.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik had voor vandaag alle wedstrijden in de Eredivisie op minder dan 3 goals. Klote Feyenoord...:rumcolaa:
 
Bovenaan