Gokken op voetbalwedstrijden

Satyr

Administrator
Forumleiding
Newcastle gelijk, Morecambe gelijk, Leyton Orient gelijk. Had me 300 opgeleverd. Leyton verliest.
 

SanMark.

Well-known member
Kaarten spanje gister ook lekker over 7.5 kaart bij sev atl 5.5 bij de Real en Barca wedstrijd met inleg 25 leverde dat 700 op.
 

SanMark.

Well-known member
Een tennisbetje.

Morgen over 6.5 aces van zowel Djoko als Nadal staat op 3.25 en over 7.5 aces staat op 6.5x

Deze bet is op Toto te spelen, let wel dat je niet meer kunt winnen dan 445 euro want anders moet je belasting betalen. Ik ga er eigenlijk vanuit dat het per wedstrookje geld.

Op betway ook een zeer leuke bet. Nadal blijft ongeslagen in het gravelseizoen , afgelopen twee jaar heeft hij 1x verloren en dat was vorig jaar tegen Thiem. hiervoor krijg je 17x je inleg.

Max inzet hier op is 62.5 euro
 

SanMark.

Well-known member
Een tennisbetje.

Morgen over 6.5 aces van zowel Djoko als Nadal staat op 3.25 en over 7.5 aces staat op 6.5x

Deze bet is op Toto te spelen, let wel dat je niet meer kunt winnen dan 445 euro want anders moet je belasting betalen. Ik ga er eigenlijk vanuit dat het per wedstrookje geld.

Op betway ook een zeer leuke bet. Nadal blijft ongeslagen in het gravelseizoen , afgelopen twee jaar heeft hij 1x verloren en dat was vorig jaar tegen Thiem. hiervoor krijg je 17x je inleg.

Max inzet hier op is 62.5 euro

:money:
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Vanavond Bristol Rovers thuis tegen een zwalkend Peterborough. 2,30 voor een thuiswinst.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Bristol Rovers op winst tegen Peterborough
Luton - Pompey gelijk
Mansfield wint bij Forest Green

Na 52 minuten alles goed :oops:

Speel wel een systeem, dus hoef niet alle drie goed te hebben. Mag wel, uiteraard ;)
 
Bovenaan