Go Woke go broke ( voor heen De massa hysterie van BLM)

U.G.

Well-known member
Ze dachten toch iets genuanceerder hoe over hoe verschrikkelijk Nederland is.

Behoorlijk genuanceerd gesproken idd., bovendien gaven ze ook eerlijk toe niet te kunnen oordelen over de ervaringen die anderen ondergaan. En over Akwasi mag je mening hebben en die delen. Veel hypocriete ophef om niks.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Behoorlijk genuanceerd gesproken idd., bovendien gaven ze ook eerlijk toe niet te kunnen oordelen over de ervaringen die anderen ondergaan. En over Akwasi mag je mening hebben en die delen. Veel hypocriete ophef om niks.

Iedere nuance die je maakt, maakt je een racist. Ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Het mij gerust duidelijk dat er wel wat aan de hand is, maar laten we het wel in perspectief plaatsen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding


Lesje geschiedenis voor iedere dwaas die herstelbetalingen eist voor het slavernijverleden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
We zijn een superieur volk, dan moet je je niet gaan verschuilen achter het feit dat meer volkoren het langer hebben gedaan.

Wij hebben ze verder uit hun normale leefomgeving gehaald en in een vreemde omgeving een bestaan laten opbouwen. Daarmee is de ontwrichting groter, dan met de slaven die dichter bij huis zijn gebleven en die zich minder hebben kunnen voortplanten.

Neemt niet weg dat het verband tussen het hedendaags racisme en de slavernij lastiger is te leggen. Zoals wel uit het stuk blijkt, was het voor het grootste deel van de bevolking iets totaal onbekend.
 

U.G.

Well-known member


Lesje geschiedenis voor iedere dwaas die herstelbetalingen eist voor het slavernijverleden.

Herstelbetalingen, is dit serieus nog steeds een ding? 😀

Die paar Surinamers/Antilianen kunnen jullie toch wel betalen, Portugal moet straks waarschijnlijk een biljoen triljard betalen aan inwoners van het land met de meeste negers ter wereld, na Nigeria. Brazilie.

Hopelijk kunnen we dit 'lenen' bij de EU.
 

gevegt

Well-known member
Herstelbetalingen, is dit serieus nog steeds een ding? 😀

Die paar Surinamers/Antilianen kunnen jullie toch wel betalen, Portugal moet straks waarschijnlijk een biljoen triljard betalen aan inwoners van het land met de meeste negers ter wereld, na Nigeria. Brazilie.
Doe nou niet alsof jullie groter waren.
 

U.G.

Well-known member
Ik hoef niet te doen alsof.

Just jokes hoor, wil geen andere sentimenten aanwakkeren. BLM is hier de vijand.
 

U.G.

Well-known member

Max

Administrator
Forumleiding
Een grote nepperd is het.


Wat mij betreft hoef je niet iedereen met zonden uit het verleden te achtervolgen, maar in deze discussie gebeurt dat constant. Dus Pep is inderdaad af. Kut racist!
 
Bovenaan