Go Woke go broke ( voor heen De massa hysterie van BLM)

JMD

Well-known member
Nou nu wel één bekend.
Beetje specifieker (na lezen van de berichten): op zijn minst 1 persoon die bij die demo was is nu besmet met het virus. Echter was hij/zij op de dag van de demo nog niet besmettelijk. Het is ook best mogelijk dat hij/zij het virus pas later heeft opgelopen...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Beetje specifieker (na lezen van de berichten): op zijn minst 1 persoon die bij die demo was is nu besmet met het virus. Echter was hij/zij op de dag van de demo nog niet besmettelijk. Het is ook best mogelijk dat hij/zij het virus pas later heeft opgelopen...

We weten het gewoon niet. Op die demonstratie stonden over het algemeen de minder kwetsbare mensen. Als je de rapporten van het RIVM leest, dan is dat niet de groep die snel in het ziekenhuis wordt opgenomen, laat staan op de IC gaat belanden. Die kunnen echter wel besmet raken en op termijn en via via wel kwetsbare mensen besmetten wat wel tot ziekenhuisopnames en IC opnames gaat leiden. Daar kunnen echter nog velen weken overheen gaan en niemand die er een verband meer tussen kan leggen. We gaan er nooit achterkomen wat het effect van de demonstratie is geweest op het verdere verloop van de coronacrisis.
 

Batigoal

Well-known member
Prima demonstratie dus. Ik neem aan dat er van verschillende kanten al officiële excuses zijn gegaan naar Halsema?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Prima demonstratie dus. Ik neem aan dat er van verschillende kanten al officiële excuses zijn gegaan naar Halsema?

Je kan de impact van deze demonstratie achteraf nooit weten, dus hoezo vooraf?

EDIT: Laat maar, mijn cynisme/sarcasme radar staat uit.
 

Maasveld

Well-known member
Je kan de impact van deze demonstratie achteraf nooit weten, dus hoezo vooraf?

EDIT: Laat maar, mijn cynisme/sarcasme radar staat uit.
Het erge is dat er genoeg mensen zijn die dat daadwerkelijk menen. Alsof het prima is om met 150 door de bebouwde kom te rijden zolang je maar geen ongelukken bouwt.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Over ongelukken gesproken met een goede afloop. Die nageboorte van een Roelvink kan beter de volgende keer eens goed de auto om een paal krullen zonder verdere slachtoffers. Dat kutjong is echt een gevaar voor Amsterdam en omstreken.

Zijn vader is gevraagd voor JFK zijn partij in Amsterdam.
 

SanMark.

Well-known member
We weten het gewoon niet. Op die demonstratie stonden over het algemeen de minder kwetsbare mensen. Als je de rapporten van het RIVM leest, dan is dat niet de groep die snel in het ziekenhuis wordt opgenomen, laat staan op de IC gaat belanden. Die kunnen echter wel besmet raken en op termijn en via via wel kwetsbare mensen besmetten wat wel tot ziekenhuisopnames en IC opnames gaat leiden. Daar kunnen echter nog velen weken overheen gaan en niemand die er een verband meer tussen kan leggen. We gaan er nooit achterkomen wat het effect van de demonstratie is geweest op het verdere verloop van de coronacrisis.


volgens mij waren het allemaal kwetsbare mensen want anders stonden ze daar niet te zeuren.
 

JMD

Well-known member
We weten het gewoon niet.
Precies. Dus is het onzin om groot op TT101 te zetten dat er wel 1 hele demonstrant corona heeft gekregen, terwijl het absoluut niet zeker is of hij/zij dat toen al had of later heeft opgelopen (of daar heeft opgelopen).
 
Bovenaan