Go Woke go broke ( voor heen De massa hysterie van BLM)

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, dat is een conclusie van de GGD op het feit dat er volgens mij twee zich hebben laten testen.

Het was een niet zo kwetsbare groep zo te zien, dus die kunnen prima besmet raken en de komende weken wel mensen besmetten die wel tot ziekenhuisopnames leiden.

In principe zijn al die cijfers niet echt betrouwbaar. Alleen de IC capaciteit en de ziekenhuisopnames worden op een betrouwbare en consistente manier vastgesteld. Vooralsnog gaan die gelukkig al een hele tijd prima.

Wat versta jij onder de knie? Het is op basis van de huidige maatregelen onder controle. Zolang er geen medicijn is dat altijd werkt of een vaccin blijft het wel een belemmering. Maar wat is die wet precies?
 

Atreides

Well-known member
Ik stel voor dat ze het standbeeld van Mandela ook gaan bekladden. Die man heeft toch een duidelijke link met de apartheid.
 

SanMark.

Well-known member
Suikerbrood snapt het wel.

Al krijg ik bij suiker wel wat een vreemd gevoel van slavernij . Slecht gekozen naam dus. En een ban lijkt mij op zijn plaatst.
 

De Wolf

Well-known member
Zouden die klagers tegen Piet Hein ook weten dat hij twee slavenschepen bij Angola heeft buitgemaakt om vervolgens deze slaven vrij te laten?
 

Max

Administrator
Forumleiding
De Ruijter schijnt ook wel eens slaven vrij te hebben gemaakt. Het waren net mensen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
SuikerBrood lijkt van buiten bruin, maar is van binnen ook gewoon racistisch wit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Geen extra besmettingen nog, hoelang moeten we nog wachten voordat de spoedwet helemaal afgeschoten word en we kunnen aangeven dat corona onder de knie is?

Nou nu wel één bekend. Dus nu maar weer helemaal draaien? Gewoon allemaal flauwekul die conclusies van de GGD. De niet kwetsbare groep kan rustig drager en verspreider zijn en dat kan weken later resulteren in ellende.
 
Bovenaan