Go Ahead Eagles

Fenerium

Member
Ik snap best dat een Eagles n.a.v. die aanslag in die nachtclub er voor kiest om niet te gaan. De meeste aanslagen daar zijn nog gericht tegen de bevolking zelf of agenten. Voor iedereen komt die afweging op een ander moment. Ik heb voor mijzelf ook al lange tijd voorgenomen daar niet naar toe te gaan. Al moet Ajax er een Europa cup finale of halve finale spelen. Ik ga dat risico niet nemen.

Zelfs ik ga er niet meer heen dus ik geef je groot gelijk.
 

Batigoal

Well-known member
Elke dag gaan er karrenvrachten Corendongangers richting Turkije, onder het mom van "de prachtige natuur en kust". Het gaat natuurlijk puur om de kosten. Denk je nou echt dat die mensen zich druk maken over de huidige problematiek en risico's daar?

Ik zou overigens met mijn gezin dat risico nooit nemen, maar dat geheel terzijde.

Doet me denken aan een reportage de ochtend na de aanslagen in Parijs in Bataclan en Stade de France enzo. Op dat moment was het nog helemaal niet zeker hoeveel medeplichtigen er waren, en dus ook niet waar ze zouden kunnen zitten. Toch gingen er zat mensen met de Thalys naar Parijs, want ja "het is zo zonde van die 80 euro". :eek:mg: :eek:mg:
 

ALenstra

Well-known member
Het is ook zonde van die 80 euro. En toch gaan is een duidelijke signaal aan de terreur.
 

fr-keff

Active member
"het is zo zonde van die 80 euro". :eek:mg: :eek:mg:

Zeker zonde, vooral omdat er in die periode een actie was een retourtje voor 25 euro. :D Ik had geprobeerd tickets te kopen voor 15 november maar de verkoop ging zo snel. Achteraf gesproken blij dat het niet lukte.
 

Bernardo

Well-known member
Ritzmaier - Manu was bij ons een mooie combi. Ogbeche nog even huren van WII en handhaving is een feit.
 

Bernardo

Well-known member
De Koning ontslagen. Wat een beleid. Met het resterende programma word het sowieso een kansloze poging
 

Pascallovic

Well-known member
Lachwekkend inderdaad. Het was ook niet alsof het elftal als los zand speelde en telkens kansloos werd weggetikt. Met deze selectie kun je gewoon 18e staan. Zeker als er geen echte club negatief uitsteekt qua zwakte.
 

Jef400

Well-known member
Ze zijn kwalitatief gewoon te licht. Veel meer dan dit zit er niet in denk ik. Vorig jaar eigenlijk al gelukkig gepromoveerd, dan weet je dat je dit tegen kan komen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Knettergek en dan vooral doordat de caf?voetballers Harry Decheiver en Michel Boerebach het tot het einde van het seizoen over mogen nemen.
Daar komt niks van terecht.
 

Batigoal

Well-known member
Bijzondere beslissing. Ik vond Go Ahead van de onderste ploegen misschien wel het minst slecht spelen. Ze hebben alleen geen goeie aanvaller en de verdediger zijn van Jupiler League-niveau.
 

Balderas

New member
Afgelopen zondag was er heel veel kritiek op de manier van spelen van de eagles. Zwolle speelde in een 4-4-2 maar de eagles bleven 1 op 1 spelen achterin en met de snelheid van Menig kon je aanzien komen dat het mis zou gaan. Veder was er 0 beleving binnen de groep, wat je niet zo verwachten in deze wedstrijd, en dat werd de Koning ook aangerekend.

Is het dan terecht hem nu te ontslaan? Nee, de ploeg staat daar waar ze verwacht werden en ze hebben nog een kans om er in te blijven, dus zo slecht is het nu ook weer niet.
 
Bovenaan