Go Ahead Eagles

Max

Administrator
Forumleiding
Antonia die doet dezelfde uitspraken als Hendriks. Maar het heeft allemaal aan Manu gelegen en niet aan de overige spelers en Maaskant.
 

Batigoal

Well-known member
Manu is een dure huurling, dus nu heeft Go Ahead een goede reden om die laatste maand niet te hoeven betalen.
 

Unregistere

Well-known member
Laptop trainer Vlemmings mag het gaan doen. Aan hem werd het succes van NAC toegeschreven. Vervolgens heeft hij het bij Excelsior niet goed gedaan. Ik heb hem verder niet zo gevolgd. Persoonlijk denk ik dat ze beter De Koning hadden kunnen houden.

Viel bij Excelsior vooral op doordat hij zo'n beetje iedere week een andere opstelling bedacht. Dat heeft hem uiteindelijk de kop gekost.

Kennelijk ging zijn nieuwe loopbaan als prestatie- en ontwikkelingscoach vervelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bij Excelsior de enige trainer volgens mij die deze eeuw ontslagen is.
 

Batigoal

Well-known member
Go Ahead heeft Sonny Stevens van FC Twente als nieuwe doelman vastgelegd. Als hij een seizoen fit kan blijven is dat voor de Jupiler League een uitstekende doelman.
 

De Groene Scout

Well-known member
Bij Kowet is er ook een zondebok aangewezen voor het zwakke optreden dit seizoen.
Technisch manager Dennis Bekking wordt uit zijn functie ontheven.
Nu zal het wel beter gaan....
 

zwammy

Well-known member
Misschien had je moeten beginnen met Vlemmings niet aan te nemen, die was alleen goed in pilonnekes neerzetten.
 

De Groene Scout

Well-known member
Misschien had je moeten beginnen met Vlemmings niet aan te nemen, die was alleen goed in pilonnekes neerzetten.

Daar zijn ze inmiddels ook achter.
Vlemmings is er vandaag ook uitgewipt

Voorlopig moeten de assistenten Koorman en Boerebach zorgen voor de ommekeer.
 

Bernardo

Well-known member
Niet echt verrassend. Ben benieuwd, Go Ahead en Cambuur zullen wel een beetje in dezelfde vijver vissen.
 

Unregistere

Well-known member
Dit was denk ik wel het meest voorspelbare ontslag in de JL van het seizoen. Heeft nog vrij lang geduurd.
 
Bovenaan