Go Ahead Eagles

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is nog in het kader van dronkenschap of iig het zijn onder invloed. Ik was een paar weken terug naar de Zevenheuvelenloop en ik moest na het finishen dusdanig nodig schijten dat ik een van de Dixies moest benutten. Wat een smerige teringbende was dat. Een van de Dixies lag de stront gewoon in zo'n bak aan de wand i.p.v. in de pot.
 

SanMark.

Well-known member
Lol, een maat van me heeft een cafe, die vertelde me ooit dat z'n toilet een tijd naar stront stonk, hij had wat mannetjes gebeld om de riolering laten nakijken en er waren wat aanpassingen verricht, maar het probleem verdween niet. Na een paar maanden moesten er wat lampen vervangen worden, bleek dat er gewoon iemand in de toiletlamp gescheten had en weer terug gedraaid. Tja d'r lopen af en toe wat vage figuren rond.

Haha
 

Methone

New member
GA Eagles wil snel weer stadion uitbreiden

DEVENTER - Aangemoedigd door het verrassend grote aantal toeschouwers bij thuiswedstrijden in de Jupiler League, wil Go Ahead Eagles vaart maken met verdere vernieuwbouw van De Adelaarshorst.
De clubleiding hoopt dat de Brinkgreverwegtribune komende zomer al kan worden uitgebreid.

Edwin Lugt, voorzitter van GA Eagles, realiseert zich dat de kans daarop klein is. "Dan zullen alle lichten snel op groen gezet moeten worden", stelt hij. "Maar als die kans zich w?l voordoet, hopen we snel te kunnen handelen."

Lugt verwacht in elk geval steun van burgemeester en wethouders van Deventer. Want De Adelaarshorst is ??n van de Nederlandse stadions waar in de zomer van 2017 wedstrijden van het EK voetbal voor vrouwen worden gespeeld. "We gaan met de gemeente bekijken welke stappen we moeten zetten. Ook maken we een financi?le planning."

De Stentor

13/14 - 7.630 (Eredivisie)
14/15 - 7.880 (Eredivisie)
15/16 - 8.934 (Jupiler League)

Daar hebben ze inderdaad een mooi toeschouwers aantal voor de JL.
 

Ceephax

New member
image-6053317.JPG


image-6194858.PNG


De oude en karakteristieke stadionmuur wordt compleet gerenoveerd en in de vijf oude kassahokjes komen vitrines waarin artikelen uit de geschiedenis van de Deventer club worden uitgestald.

http://www.vi.nl/nieuws/go-ahead-eagles-verfraait-de-adelaarshorst-.htm
 

Pascallovic

Well-known member
Kon wel eens einde prof-avontuur zijn voor hem. Triest, is/was een enorm talent.
Dat fabeltje hebben we inderdaad heel vaak gehoord dat hij heel veel talent zou hebben. Nooit ergens in het eerste serieus mee mogen doen.

Wel erg klote voor hem natuurlijk deze blessure. Hopelijk komt ie er weer bovenop. Altijd de vraag of je na 2 van zulke blessures nog profvoetbal zou moeten willen.
 

gevegt

Well-known member
Wat ik opvallend vind is niet de afzegging voor de trip naar Turkije, maar hoe haal je het in je hoofd om het te plannen.
 

Jozsef

New member
Elke dag gaan er karrenvrachten Corendongangers richting Turkije, onder het mom van "de prachtige natuur en kust". Het gaat natuurlijk puur om de kosten. Denk je nou echt dat die mensen zich druk maken over de huidige problematiek en risico's daar?

Ik zou overigens met mijn gezin dat risico nooit nemen, maar dat geheel terzijde.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat standpunt nemen er meer al een hele tijd in. Volgens mij hadden we vorig jaar die discussie met Mario die wel naar Turkije ging.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik snap best dat een Eagles n.a.v. die aanslag in die nachtclub er voor kiest om niet te gaan. De meeste aanslagen daar zijn nog gericht tegen de bevolking zelf of agenten. Voor iedereen komt die afweging op een ander moment. Ik heb voor mijzelf ook al lange tijd voorgenomen daar niet naar toe te gaan. Al moet Ajax er een Europa cup finale of halve finale spelen. Ik ga dat risico niet nemen.
 
Bovenaan