Go Ahead Eagles

erka

Well-known member
Go Ahead is gewoon kansloos normaal gesproken ja, net als PEC vorig jaar tegen Praag

Ik moet het nog zien. Ferencvaros zou in Nederland denk ik in het rechterrijtje spelen. Vroeger was het een grote naam maar nu stelt het echt niks meer voor. Praag zou in Nederland top3 spelen. GA Eagles heeft best kans tegen een ploeg uit het rechterrijtje. Je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt.
 

Joost

Well-known member
Vorig jaar verloor Ferencvaros van Rijeka, 1-0 en 2-1, nadat ze daarvoor gewonnen hadden van het Maltese Sliema Wanderers.

Wat tegen GAE kan werken is dat de Hongaarse competitie eerder begint.
 

gevegt

Well-known member
Vorig jaar verloor Ferencvaros van Rijeka, 1-0 en 2-1, nadat ze daarvoor gewonnen hadden van het Maltese Sliema Wanderers.

Wat tegen GAE kan werken is dat de Hongaarse competitie eerder begint.

Heeft die club net zo'n leegloop als Kowet?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
0-18 gewonnen van Terwolde, ik hoop dat ze in Hongarije ook meelezen en er geen reet van snappen dat Terwolde een 5e Klasser is ;)
 

De Groene Scout

Well-known member
Smaakmaker Deniz T?r?? lijkt op weg naar Turkije. Zowel Kayserispor als Besiktas hebben zich gemeld voor de middenvelder. Zou een aderlating zijn voor de Eagles.
 

ALenstra

Well-known member
Hij had vorig jaar al gezegd nog een jaar te blijven en dat jaar is voorbij. Dus dat hij vertrekt is geen verrassing.
 

zwammy

Well-known member
Zal er inderdaad niet van staan te kijken dat ze daarmee aankomen nu Segovia afgeketst is.
 

zwammy

Well-known member
Een fan van de Go Ahead Eagles kakt in bekers en spoelt zijn behoefte vervolgens met kroes en al door in het toilet van de supportershome. De bekerschijter is een serieus probleem, vindt de supportersvereniging.


Want zijn bruine bolus verstopt de riolering en het kost duizenden euro's voor de supportersvereniging om het poepprobleem te verhelpen. De supporters vragen de Eagles-fans zich "met gewassen handen" achter de oren te krabben. Daarnaast verzoeken ze de bekerschijter zijn feces op een normale manier achter te laten, schrijft RTL Nieuws.

:D:D
 

Methone

New member
Lol, een maat van me heeft een cafe, die vertelde me ooit dat z'n toilet een tijd naar stront stonk, hij had wat mannetjes gebeld om de riolering laten nakijken en er waren wat aanpassingen verricht, maar het probleem verdween niet. Na een paar maanden moesten er wat lampen vervangen worden, bleek dat er gewoon iemand in de toiletlamp gescheten had en weer terug gedraaid. Tja d'r lopen af en toe wat vage figuren rond.
 
Bovenaan