[Geruchten] Buitenlandse geruchten

Joost

Well-known member
Dan blijf je toch lekker bij Real.

Ik ga het ook proberen ; want als dit waar is dan krijgt hij bij Juve dus meer geld dan bij Real. En als 33 jarige die alles al gewonnen heeft in Europa gaat ie sportief een treetje lager spelen maar blijft ie wel in de Europese top.

Zijn er al spelers die in Engeland, Spanje ?n Italie topscorer zijn geweest?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het zou wel spectaculair zijn zeg. En niet onlogisch. Er gaan al langer geluiden dat Real Madrid zijn team wil verversen en dan zal je o.a. Ronaldo moeten verkopen.

Opent dit de weg voor Neymar naar Real Madrid?

Lever je wel in hoor Neymar of Ronaldo. Voordeel is dat je vermoedelijk minder je elftal op de marmot hoeft af te stemmen.

Zijn er al spelers die in Engeland, Spanje ?n Italie topscorer zijn geweest?

Koning Zlatan heeft in de drie competities gespeeld, maar heeft dat volgens mij niet behaald.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik ben nu wel benieuwd wie er dan komt, Neymar of Mbapp?, transferrecord zal iig wel weer verbroken worden.
 

Batigoal

Well-known member
Juventus richt zich gewoon op de volgende basisspeler van Real Madrid; Marcelo moet de volgende topaanwinst van Juve worden.
 

U.G.

Well-known member
Juventus richt zich gewoon op de volgende basisspeler van Real Madrid; Marcelo moet de volgende topaanwinst van Juve worden.

Ja, die zag ik ook voorbij komen, dat zou op aanraden van Ronaldo zijn ;)...zou ik ook willen in zijn geval. En Benzema er ook maar bij. Ik vond Marcelo trouwens wel op het WK, even terzijde, de beste Braziliaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Na al dat gedoe met Fekir hou ik nog even een slag om de arm, maar Liverpool lijkt zich te gaan versterken met Shaqiri. Die had een gelimiteerde transfersom van 13m in zijn contract. Lijkt me een prima versterking voor de breedte, getuige ook wat hij op het wk heeft laten zien.
 

Batigoal

Well-known member
Logisch dat er slachtoffers vallen met de middenvelders die erbij komen bij Liverpool. Wijnaldum zou terug kunnen gaan naar Newcastle United.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zal toch wel genoeg hebben op de bankrekening om niet naar het land van Erdogan te hoeven?
 

Batigoal

Well-known member
Waarom zou je dat willen als Wijnaldum zijnde?

Het is kiezen tussen de bank bij een topclub of basisspeler bij een middenmoter/mogelijke degradant. Bij Newcastle zal hij natuurlijk ook niet onaardig verdienen, dus ik kan me de keuze enigszins voorstellen. Als hij net als voor zijn overgang naar Liverpool weer als de spelmaker bij Newcastle wordt opgesteld dan is dat voor Oranje ook beter.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Waarom zou je naar Saudi Aranie, Qatar en China gaan?

Ja geld koekoek, maar ik zou zelf de onrust van Turkije niet opzoeken. Saudi Arabi? en Qatar zijn mijn landen ook niet echt, maar die zijn vrij stabiel. Voor China zou ik dan eerder kiezen.
 
Bovenaan