[Geruchten] Buitenlandse geruchten

zwammy

Well-known member
Het is toch niet onstabieler als de tijd van Gullit in Tsjetsjeni? toendertijd. Dat zijn echt plekken die je moet vermijden.
 

Pascallovic

Well-known member
Wijnaldum wilde toch naar Turkije?

Turkije kan hem nooit betalen. Liverpool gaat hem vast niet cadeau doen als ze er ook 40 miljoen voor kunnen krijgen. Er is echter geen club in Turkije die ooit ook maar in de buurt van de 40 miljoen betaald heeft.
 

Batigoal

Well-known member
Na Raul Jimenez, Rui Patricio en vorig jaar al o.a. Ruben Neves komt mogelijk ook Joao Mario naar Wolverhampton Wanderers. Daar staat straks echt geen gek team voor een promovendus.
 

Janssen

Well-known member
Liverpool zou Liverpool niet zijn met tenminste 1 overschatte speler voor veel te veel geld deze zomer. 70 miljoen geboden op Alisson :eek:mg:
 

Eef de Kip

Well-known member
hahaha, gelukkig zo ken ik ze weer. Hebben na die CL finale natuurlijk weer een shitload aan geld waarvan ze van narigheid niet weten wat ze er mee moeten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Liverpool zou Liverpool niet zijn met tenminste 1 overschatte speler voor veel te veel geld deze zomer. 70 miljoen geboden op Alisson :eek:mg:

Ja echt h?. Ik snap dat Liverpool een nieuwe keeper nodig heeft en dat ze daar veel geld voor over hebben. Maar ik zie het niet in die Alisson. Onrustige keeper, die ik al diverse fouten heb zien maken.
 

Eef de Kip

Well-known member
Noem eens een betere keeper die ze kunnen halen voor dat geld?

Even los van een evt clubbril maar ik vind Cillessen (voor nog niet de helft) echt niet minder dan die Becker.
Verder mag ik aannemen dat er bij Liverpool een aantal mensen rondlopen die meer verdienen dan jij en ik en er nog meer verstand van hebben. Dus laat ik het even aan hun over maar echt, 70 miljoen voor een keeper die niet bijzonder is.
 

zwammy

Well-known member
50 miljoen voor een keeper die al 2 jaar op de bank zit of 70 miljoen voor een keeper die de halve finale van de CL haalt en bij Brazili? in de goal staat.
 

Eef de Kip

Well-known member
50 miljoen voor een keeper die al 2 jaar op de bank zit of 70 miljoen voor een keeper die de halve finale van de CL haalt en bij Brazili? in de goal staat.

Ik begreep dat Cillessen een clausule had van 30 miljoen. Verder zegt de rest geen reet over hun kwaliteiten.
 

zwammy

Well-known member
Aha, ik dacht 50. Ik volg hem niet goed zat om hem een brasser te noemen maar de echt goede doelmannen zijn gewoon schaars. Dan krijg je zulke prijzen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ja ok maar ik ben gewoon niet zo overtuigd van die Becker, niet dat ik 'm 2 keer per week zie bij Roma maar van wat ik gezien heb bij Brazili? vond ik het gewoon niet indrukwekkend.
 

Batigoal

Well-known member
Huh? Alisson speelde gewoon een sterke CL. E?n van de weinige goeie keepers op het moment. En dat geld, tsja, daar kun je tegenwoordig niks zinnigs meer over zeggen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Huh? Alisson speelde gewoon een sterke CL. E?n van de weinige goeie keepers op het moment. En dat geld, tsja, daar kun je tegenwoordig niks zinnigs meer over zeggen.

Ik heb hem in de CL halve finale en op het WK aan het werk gezien en daar maakte hij geen bijzonder sterke indruk op me. Maar goed, aangezien iedereen die hem vaak aan het werk gezien heeft lyrisch is, zal ik er wel naast zitten.

Intussen worden de geruchten dat Liverpool toch voor Fekir gaat, zij het voor andere voorwaarden dan eerst afgesproken, ook steeds sterker. Mochten de beide transfers doorgaan dan heeft Liverpool toch echt een serieus sterke selectie.
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb nog niet heel vaak zien keepen, maar wat ik gezien heb was gewoon heel matig. Hadden ze net zo goed Bernd Leno voor 25 miljoen kunnen halen.

Verder weet ik niet wat bijvoorbeeld Donnaruma of Oblak moeten kosten. Wellicht kun je nog een lijntje uitwerpen naar Courtois die nog maar 1 jaar contract heeft. En anders kan Keylor Navas ook nog wel een jaar of 2/3 mee.
 
Bovenaan