[Geruchten] Buitenlandse geruchten

Pascallovic

Well-known member
Fekir was al medisch gekeurd en persoonlijk rond met Liverpool. Het welkomstfilmpje was zelfs al met hem opgenomen. Maar Lyon breekt de onderhandelingen af en komt met het statement dat Fekir bij Lyon blijft. :cab:

Dan zat de media er 2 dagen geleden dus voor de vierde keer naast, dat het zou worden afgerond;)
 

miklo

Member
Dan zat de media er 2 dagen geleden dus voor de vierde keer naast, dat het zou worden afgerond;)

Wat ik begrepen heb is dat Liverpool rond was met Lyon en Fekir, er een medische keuring was en daarna is het onduidelijk wat er nu is gebeurt. Heeft hij de keuring doorstaan? Heeft Liverpool geprobeerd nav de keuring de prijs te drukken? Heeft Lyon zich helemaal teruggetrokken?
 

U.G.

Well-known member
Ronaldo naar Juve is 'hot' op de social media

Ja idd. Zijn clausule bij Real staat op ong. duizend triljard euro. Maar hij mag voor 120 miljoen gaan. Waarom gaat ie niet naar FC Mendes in de PL, oftewel Wolverhampton ?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja idd. Zijn clausule bij Real staat op ong. duizend triljard euro. Maar hij mag voor 120 miljoen gaan. Waarom gaat ie niet naar FC Mendes in de PL, oftewel Wolverhampton ?

Omdat hij het al erg genoeg vindt dat hij met FC Mendes in het Portugese team speelt?
 

U.G.

Well-known member
Omdat hij nog te hongerig naar prijzen is?

Dan blijf je toch lekker bij Real.

Ik ga het ook proberen ; want als dit waar is dan krijgt hij bij Juve dus meer geld dan bij Real. En als 33 jarige die alles al gewonnen heeft in Europa gaat ie sportief een treetje lager spelen maar blijft ie wel in de Europese top.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat Juve nog kapitaalkrachtiger is dan Real vind ik dan weer lastig te geloven. Wat gaat die wel niet verdienen dan?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Klinkt ook vreemd. De enige reden zou kunnen zijn dat ze hem bij Real achter de schermen richting uitgang duwen om weer aan een nieuw Real te kunnen bouwen. Ik zou Ronaldo er echter nog eventjes bij houden.
 

U.G.

Well-known member
Dat Juve nog kapitaalkrachtiger is dan Real vind ik dan weer lastig te geloven. Wat gaat die wel niet verdienen dan?

Als je volgens de berichtgeving bereid bent zo ver onder de clausule te gaan staan als club dan wil je dus eigenlijk van Ronaldo af.
 

U.G.

Well-known member
Klinkt ook vreemd. De enige reden zou kunnen zijn dat ze hem bij Real achter de schermen richting uitgang duwen om weer aan een nieuw Real te kunnen bouwen. Ik zou Ronaldo er echter nog eventjes bij houden.

Dit bericht komt van Marca, en iedereen praat het na, maar het zou niet onlogisch zijn want de tijd is wel een beetje rijp om te vertrekken. Hij is daar al bijna 10 jaar, en als je als club Ronaldo hebt dan b?n je Ronaldo. Alles moet er volledig op ingesteld zijn, jaar in jaar uit, anders heb je niks aan de speler. De combi heeft alles gewonnen wat er te winnen valt, records gebroken, alles. Florentino en Ronaldo zijn intussen niet echt grote vriendjes meer, en er komt nu coach aan waarvan je op voorhand al het gevoel krijgt dat die niet gaat klikken met Ronaldo. Dan is exit misschien wel het beste voor iedereen.
 

Mario

Well-known member
Diverse media berichten dat Juventus op 7/7 hun nieuwe nummer 7 zullen presenteren ...
 

Batigoal

Well-known member
Het zou wel spectaculair zijn zeg. En niet onlogisch. Er gaan al langer geluiden dat Real Madrid zijn team wil verversen en dan zal je o.a. Ronaldo moeten verkopen.

Opent dit de weg voor Neymar naar Real Madrid?
 
Bovenaan