[Geruchten] Buitenlandse geruchten

miklo

Member
Vanuit Man? heb ik niks gehoord of gezien dat hij weg wilde, bij Coutinho was dat wel anders. Maar goed de transferperiode is jong
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgens diverse bronnen zijn Lyon en Liverpool akkoord over Fekir en wordt de Frans international morgen al gekeurd door de Reds. Transfersom zo'n 65 miljoen euro.
 

Pascallovic

Well-known member
Als het gerucht elke keer zou kloppen was ie nu al minimaal 4x gekeurd en gepresenteerd de afgelopen weken.
 

miklo

Member
Als het gerucht elke keer zou kloppen was ie nu al minimaal 4x gekeurd en gepresenteerd de afgelopen weken.

Klopt, maar deze keer gaan ook de betrouwbare journalisten ermee aan de haal. Mensen als James Pearce en Melissa Reddy. Alhoewel Lyon dit ontkent (maar dat deden ze ook bij Arsenal vorig jaar en Lacazette). We zullen het zien maar het lijkt wel echt bijna rond.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Fekir is de vervanger van Coutinho en Fabinho die van Emre Can. Je kunt moeilijk met vier volwaardige middenvelders het seizoen in gaan, als je mee wilt strijden in de Premier League, Champions League, FA-Cup en League Cup.
 

Pascallovic

Well-known member
Fekir is de vervanger van Coutinho en Fabinho die van Emre Can. Je kunt moeilijk met vier volwaardige middenvelders het seizoen in gaan, als je mee wilt strijden in de Premier League, Champions League, FA-Cup en League Cup.
Aan de andere kant haal je natuurlijk Fekir (65 miljoen), Keita (52 miljoen) en Fabinho (45 miljoen) in 1 zomer om ze op de bank te zetten. Echter zullen ze Henderson, Wijnaldum en Oxlade Chamberlain ook niet in alle topwedstrijden op de bank willen plaatsnemen. Het is dringen zullen we maar zeggen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Aan de andere kant haal je natuurlijk Fekir (65 miljoen), Keita (52 miljoen) en Fabinho (45 miljoen) in 1 zomer om ze op de bank te zetten. Echter zullen ze Henderson, Wijnaldum en Oxlade Chamberlain ook niet in alle topwedstrijden op de bank willen plaatsnemen. Het is dringen zullen we maar zeggen.

Het is inderdaad dringen, maar ik ben er wel blij mee. Klopp heeft nu ook wat te kiezen met eventuele blessures of schorsingen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Verder weten we pas eind augustus of de transfersommen echt nou zo hoog waren.
 

Pascallovic

Well-known member
Het is inderdaad dringen, maar ik ben er wel blij mee. Klopp heeft nu ook wat te kiezen met eventuele blessures of schorsingen.
Ben benieuwd of er nog meer komt. Als ie ook nog budget voor een naam op doel en voorin heeft, dan is prima. Als voor een van beiden niks komt, had ik een middenvelder minder gehaald.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ben benieuwd of er nog meer komt. Als ie ook nog budget voor een naam op doel en voorin heeft, dan is prima. Als voor een van beiden niks komt, had ik een middenvelder minder gehaald.

Gaat nog wel een keeper komen. En verder schijnt Liverpool ver te zijn met Shaqiri.
 

miklo

Member
Fekir is de vervanger van Coutinho en Fabinho die van Emre Can. Je kunt moeilijk met vier volwaardige middenvelders het seizoen in gaan, als je mee wilt strijden in de Premier League, Champions League, FA-Cup en League Cup.

De vervanger van Coutinho is eerder Keita. Voor het middenveld staan er nu: Henderson, Milner, Wijnaldum, Chamberlain, Lallana, Fabinho en Keita. Fekir zal eerder de strijd aangaan met de drie voorin. Mocht het nodig zijn kan hij op het middenveld spelen maar denk niet dat hij daarvoor gehaald is. Voorin is de spoeling dunner. Klopp had al aangegeven dat hij die drie voorin teveel moest gebruiken. Ik verwacht dus nog ??n iemand extra voorin en een keeper.
 

miklo

Member
Geen prio, Lovren doet het prima sinds van Dijk, Klavan ook. Matip heeft zijn eerste jaar erop zitten en verwacht ik ook meer van en Gomez gaat doorschuiven van rb naar cb omdat Clyne ook weer terug is. En vergeet niet dat sinds de komst van van Dijk en de doorbraak van Trent en Robertson Liverpool de beste verdediging van de PL had, statistisch gezien.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De vervanger van Coutinho is eerder Keita. Voor het middenveld staan er nu: Henderson, Milner, Wijnaldum, Chamberlain, Lallana, Fabinho en Keita. Fekir zal eerder de strijd aangaan met de drie voorin. Mocht het nodig zijn kan hij op het middenveld spelen maar denk niet dat hij daarvoor gehaald is. Voorin is de spoeling dunner. Klopp had al aangegeven dat hij die drie voorin teveel moest gebruiken. Ik verwacht dus nog ??n iemand extra voorin en een keeper.

Fekir speelt bij Liverpool altijd als aanvallende middenvelder. Al kan hij met zijn kwaliteiten inderdaad ook voorin spelen. Hij is in elk geval nog meer dan Keita iemand die scorend vermogen en creativiteit toevoegt en daarmee de leegte die Coutinho achter liet wel kan opvullen.
 

miklo

Member
Fekir speelt bij Liverpool altijd als aanvallende middenvelder. Al kan hij met zijn kwaliteiten inderdaad ook voorin spelen. Hij is in elk geval nog meer dan Keita iemand die scorend vermogen en creativiteit toevoegt en daarmee de leegte die Coutinho achter liet wel kan opvullen.

Fekir speelde als echte nummer 10. Een stuk verder vooruit dan de middenvelders van Liverpool. Die positie hebben we niet en de positie wordt vaak ingevuld door Firmino die zich terug laat zakken of door Mane die vaak achter Firmino en Salah komt te spelen als ook Robertson de linkerflank overneemt. Vandaar verwacht ik dat hij daarvoor gehaald wordt. Zeker aan het begin wanneer mensen terugkomen vanuit het WK. Ox heeft vorig seizoen laten zien over die creativiteit te beachikken en Lallana daarvoor ook.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Fekir was al medisch gekeurd en persoonlijk rond met Liverpool. Het welkomstfilmpje was zelfs al met hem opgenomen. Maar Lyon breekt de onderhandelingen af en komt met het statement dat Fekir bij Lyon blijft. :cab:
 
Bovenaan