Vanuit Man? heb ik niks gehoord of gezien dat hij weg wilde, bij Coutinho was dat wel anders. Maar goed de transferperiode is jong
Als het gerucht elke keer zou kloppen was ie nu al minimaal 4x gekeurd en gepresenteerd de afgelopen weken.
Waarom zouden ze dat doen?Leuk man. Gaat Liverpool straks met een 8-man sterk middenveld spelen.
Aan de andere kant haal je natuurlijk Fekir (65 miljoen), Keita (52 miljoen) en Fabinho (45 miljoen) in 1 zomer om ze op de bank te zetten. Echter zullen ze Henderson, Wijnaldum en Oxlade Chamberlain ook niet in alle topwedstrijden op de bank willen plaatsnemen. Het is dringen zullen we maar zeggen.Fekir is de vervanger van Coutinho en Fabinho die van Emre Can. Je kunt moeilijk met vier volwaardige middenvelders het seizoen in gaan, als je mee wilt strijden in de Premier League, Champions League, FA-Cup en League Cup.
Aan de andere kant haal je natuurlijk Fekir (65 miljoen), Keita (52 miljoen) en Fabinho (45 miljoen) in 1 zomer om ze op de bank te zetten. Echter zullen ze Henderson, Wijnaldum en Oxlade Chamberlain ook niet in alle topwedstrijden op de bank willen plaatsnemen. Het is dringen zullen we maar zeggen.
Ben benieuwd of er nog meer komt. Als ie ook nog budget voor een naam op doel en voorin heeft, dan is prima. Als voor een van beiden niks komt, had ik een middenvelder minder gehaald.Het is inderdaad dringen, maar ik ben er wel blij mee. Klopp heeft nu ook wat te kiezen met eventuele blessures of schorsingen.
Ben benieuwd of er nog meer komt. Als ie ook nog budget voor een naam op doel en voorin heeft, dan is prima. Als voor een van beiden niks komt, had ik een middenvelder minder gehaald.
Shaqiri, daar heb ik nooit wat in gezien. Leuk voor Stoke of de West Hams van deze wereld, maar voor Liverpool vind ik het niks.Gaat nog wel een keeper komen. En verder schijnt Liverpool ver te zijn met Shaqiri.
Fekir is de vervanger van Coutinho en Fabinho die van Emre Can. Je kunt moeilijk met vier volwaardige middenvelders het seizoen in gaan, als je mee wilt strijden in de Premier League, Champions League, FA-Cup en League Cup.
De vervanger van Coutinho is eerder Keita. Voor het middenveld staan er nu: Henderson, Milner, Wijnaldum, Chamberlain, Lallana, Fabinho en Keita. Fekir zal eerder de strijd aangaan met de drie voorin. Mocht het nodig zijn kan hij op het middenveld spelen maar denk niet dat hij daarvoor gehaald is. Voorin is de spoeling dunner. Klopp had al aangegeven dat hij die drie voorin teveel moest gebruiken. Ik verwacht dus nog ??n iemand extra voorin en een keeper.
Fekir speelt bij Liverpool altijd als aanvallende middenvelder. Al kan hij met zijn kwaliteiten inderdaad ook voorin spelen. Hij is in elk geval nog meer dan Keita iemand die scorend vermogen en creativiteit toevoegt en daarmee de leegte die Coutinho achter liet wel kan opvullen.