[Geruchten] Buitenlandse geruchten

U.G.

Well-known member
Ik hoop van harte dat het gebeurt :duim:

Denk je anders dat Neymar nog een jaartje tegen Nice, Montepellier en Guingamp wil. Dat wordt dan pas echt klieren.

Hij wil de beste worden ? Kom dan naar Madrid, Ronaldo werkt 'm het eerste jaar in en dan mag hij de scepter. And that's that.
 

ALenstra

Well-known member
Ik lees ook de verhalen dat Neymar niet zo gelukkig is in Parijs. Maar dat kon hij toch van te voren weten van die potjes tegen Nice, Montpellier en Guingamp? Dat Ligue1 minder is dan la Liga?
 

U.G.

Well-known member
Follow the money he.

Stel dat ie nu weer teruggaat naar Spanje, heeft ie maar een jaartje 'verspeeld'...en een paar tientallen miljoenen rijker op geworden.
 

U.G.

Well-known member
Dacht ik van de zomer ook, en toen zag ik Neymar ineens wel in een PSG shirtje staan.

Dat van Ronaldo en Messi gebeurt vaak vlak voor het verlengen, om de salaris op te schroeven. Doen waarschijnlijk Mendes en de pa van Messi zelf.

Deze zomer is er echter werkelijk met een pion geschoven, en het lijkt me echt niet dat Neymar langer in Parijs gaat blijven dan nodig is.

Ronaldo is de held van Perez, die bepaalt lijkt me praktisch zelf wel wanneer die stopt bij Madrid, en ?ls dit gebeurt met Neymar moet er wel gecasht worden bij Madrid, ook gezien ffp, ik zou zeggen Bale, Benzema en Isco. Modric moet blijven.
 

Batigoal

Well-known member
Borussia Dortmund zou volgens Bild een oogje hebben op Hans Hateboer. Hun rechtsback Piszczek wordt binnenkort alweer 33 jaar en dus zoekt men versterking op die positie.
 

Maasveld

Well-known member
Dortmund heeft schijnbaar iets met Nederlanders. Ze hebben namelijk ook interesse in Mark Flekken, keeper van Duisburg. Ook Freiburg is ge?nteresseerd.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgens Franse media heeft Liverpool een akkoord bereikt met Nabil Fekir van Lyon. Dat zou ik echt een geweldige aankoop vinden!
 

Batigoal

Well-known member
Als onderdeel van de deal zou trouwens zijn broertje ook naar Liverpool komen. Mooi vind ik dat altijd. Die jongen kan er vast geen kut van, maar heeft straks wel Liverpool op zijn cv staan.
 

zwammy

Well-known member
Vreemd wat Dragi werd als een groter talent gezien als Nemanja. Bizar dat die het zo heeft verneukt enkel en alleen omdat zn vader werd ontslagen.
 
Bovenaan