[Geruchten] Buitenlandse geruchten

Batigoal

Well-known member
Sanchez en ?zil presteren geen ruk sinds ze hebben besloten aan het einde van het seizoen te vertrekken, dus Arsenal kan ze net zo goed verkopen. Niet voor het geld, maar gewoon om andere spelers alvast in het team te zetten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toonbeeld van het enorm gammele beleid van Arsenal van de laatste jaren. Die hebben ergens een keer een afslag genomen en sindsdien is het vrij stuurloos en onderscheiden ze zich niet meer qua voetbal of bovenmatige prestaties.
 

Batigoal

Well-known member
Southampton gaat het geld dat ze aan Van Dijk hebben verdiend verzilveren op de transfermarkt. Nu hebben ze spits Guido Carrillo van Monaco gekocht voor €22 miljoen en Quincy Promes moet de volgende versterking worden.
 

Janssen

Well-known member
#NCFC Norwich City transfer rumours: Cantwell set for surprise Holland loan move - Norwich City starlet Todd Cantwell looks set to broaden his horizons with a surprise loan move to Dutch second tier club Fortuna Sittard.
 

Batigoal

Well-known member
Driehoekstransfer als het doorgaat: Aubameyang zou de langverwachte overstap naar Arsenal maken, Dortmund haalt Batshuayi van Chelsea als vervanger en Chelsea op hun beurt weer Giroud die bij Arsenal overbodig is.
 

Batigoal

Well-known member
Riyad Mahrez is kwijt! De aanvaller wil zo graag weg bij Leicester dat hij zich niet bij de club heeft gemeld en niemand weet waar hij zit. Ook geen handige positie om een transfer te regelen trouwens.
 

Batigoal

Well-known member
Toby Alderweireld werd in Nederland nogal eens onderschat, maar Real Madrid heeft zich gemeld bij Tottenham om de Belg komende zomer over te nemen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Is toch al een paar jaar een van de beste verdedigers van de PL maar Ajax.

Ik ben trouwens benieuwd waar de Vrij zijn toekomst ligt. Wordt ook al tijden gelinkt aan diverse topclubs maar het lijkt me ook wel een type die gewoon verder gaat bij Lazio.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Is toch al een paar jaar een van de beste verdedigers van de PL maar Ajax.

Ik ben trouwens benieuwd waar de Vrij zijn toekomst ligt. Wordt ook al tijden gelinkt aan diverse topclubs maar het lijkt me ook wel een type die gewoon verder gaat bij Lazio.

Is gewoon te vaak geblesseerd. Als hij de afgelopen vier seizoen gewoon fit was geweest, dan had hij nu al niet meer in Rome gewoond.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Valt toch wel mee? 2 jaar terug idd maar het seizoen ervoor en erna dik 30 wedstrijden gespeeld.

Ik volg de Italiaanse competitie niet echt, maar het valt mij op dat hij een hoop wedstrijden van het Nederlands elftal heeft gemist. Maar wellicht blijkt dat ook statistisch niet helemaal te kloppen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Met die prutsers aan het roer zou het me ook niet verbazen dat hij ?berhaupt niet opgeroepen is. Verder hebben we op zijn positie natuurlijk ook erg veel concurrentie :eek:mg:
 

Batigoal

Well-known member
Zijn contract loopt af en de geruchten gonzen al een tijdje rond dat zowel Juventus als Inter hem willen hebben. Ik zou de stap gewoon wagen aangezien de groei van de club Lazio er ook wel zo'n beetje uit is.
 

Eef de Kip

Well-known member
Maar dan zou ik toch echt voor Juventus kiezen. Ik heb het idee dat Inter nou ook weer niet echt een grote stap omhoog is.
 
Bovenaan